زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

طیبی: برای صعود بی‌شانس نیستیم

مدافع خوزستانی القطر در پیروزی تیمش برابر الخریطیات موفق به گلزنی شد.

سرای نور؛درباره تغییر کادرفنی و نتیجه ای که این هفته برابر الخریطیات گرفتند گفت: خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز مهم این بازی را به دست بیاوریم. این ۳ امتیاز برای ما خیلی حیاتی بود و مربی جدیدی که به تیم ما آمده است توانسته در تیم تحول ایجاد کند. من چند بازی قبل در پست دفاع راست بازی کردم اما با حضور این مربی به پست تخصصی خودم برگشتم و توانستم یک گل هم برای تیمم به ثمر برسانم.

وی همچنین گفت: من فصلی که در استقلال خوزستان حضور داشتم ابتدا دفاع راست بودم اما زمانی که تیممان به لیگ برتر صعود کرد با تشخیص آقای ویسی و نیاز تیم به دفاع وسط انتقال داده شدم و تاکنون در این پست بازی می کنم و از این تغییر بسیار خوشحالم.

 

طیبی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر در جام جهانی حضور داشته باشد دوست دارد با کدام مهاجم تقابل داشته باشد گفت:‌ برای من فرقی ندارد که کدام مهاجم مقابل من می ایستد. برای من و بازیکنان تیم ملی تنها موفقیت تیممان مهم است حال فرقی نمی کند من به تیم ملی دعوت شوم یا بازیکن دیگر. همه برای اسم ایران خواهیم جنگید اما من انگیزه های خاص خود را دارم و امیدوارم بتوانم مسافر روسیه شوم و نماینده خوبی برای فوتبال خوزستان در جام جهانی باشم.

 

مدافع خوزستانی  در پایان گفت: اکنون ما باید به اردوها و بازی های تدارکاتی مناسب فکر کنیم. ما باید با یک تیم اروپایی و یک تیم آفریقایی و یا با دو تیم اروپایی سطح بالا بازی کنیم تا بتوانیم قلق گیری کنیم. مطمئن باشید تیم ملی ایران با حضور آقای کی روش حرف های زیادی برای گفتن دارد و ما برای صعود بی شانس نیستم، فوتبال است و هزار و یک اتفاق.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو