زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

ماسکرانو: از حرف های مارادونا خجالت کشیدم

مدافع آرژانتینی بارسلونا اعتراف کرد که ممکن بود به جای بارسا پیراهن رئال را به تن می کرد.

سرای نور؛

ماسکرانو سال ۲۰۱۰ از لیورپول به بارسلونا پیوست و به نظر می رسد که آخرین سال حضورش در این تیم را پشت سر می گذارد.

 

روز گذشته خبری در رسانه های کاتالونیا منتشر شد مبنی بر اینکه ماسکرانو به رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که پایان فصل از بارسا جدا می شود و حتی جدایی خود در زمستان را نیز رد نکرد.

 

او در همین رابطه گفت:« این خبر دروغ است و من به بارتومئو چنین چیزی نگفته ام. در مورد چیزهای دیگری حرف زدیم. واقعیت این است که هنوز در مورد آینده ام تصمیم نگرفته ام با این حال فکر می کنم دوران حضورم در بارسا به پایانش نزدیک است.»

 

 

 

 

رئال:« سال ۲۰۰۴ و زمان المپیک آتن، مدیر ورزشی رئال با ایجنت من وارد مذاکره شد و تا حدی همه چیز خوب پیش می رفت ولی نمی دانم چطور آن انتقال منتفی شد. ۶ سال بعد همه چیز برعکس شد و من به بارسلونا پیوستم.»

 

اظهارنظر مارادونا در مورد اینکه آرژانتین یعنی ماسکرانو بعلاوه ۱۰ نفر دیگر:« نه یک کم که خیلی زیاد از این حرف او خجالت کشیدم. حتی وقتی در حضور مسی من را کاپیتان کرد هم شرمزده شدم. گذاشتم به حساب اخلاق خاص دیگو و حرف های اغراق آمیزش. صادقانه بگویم که در حد آن تعاریف و کاپیتانی تیم ملی نبودم.»

 

رهبر بودن مسی در تیم ملی:« برای رهبری تیم نیاز به داد و فریاد نیست و فقط باید حرف ها را جای درستش زد. مسی باهوش است و همین کار را انجام می دهد. او یک رهبر ذاتی است.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو