زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

انصاری فرد، از لیست فروش تا آقای گلی

مهاجم تیم المپیاکوس یونان در حال حاضر شرایط مناسبی در تیم خود دارد.

سرای نور؛

لژیونرهای اروپایی فوتبال ایران در این هفته ها اوضاع متفاوتی را تجربه می کنند. در بین ستاره های ایرانی که در لیگ های هلند، یونان، بلژیک و روسیه مشغول فعالیت هستند، وضعیت مهاجم تیم المپیاکوس بهتر از سایرین است.

 

کریم انصاری فرد با دو گلی که در بازی این هفته تیمش مقابل آپولون به ثمر رساند پیروزی مهمی را برای این تیم رقم زد و المپیاکوس را در کورس صدر جدول با تیم های آ.ا.ک آتن و پائوک نگه داشت.

 

انصاری فرد که به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم ملی از دست کم گرفته شدن تیم ایران در گروه مرگ جام جهانی توسط برخی هموطنان دلخور بود، حدود ۲۴ ساعت پس از این قرعه کشی، و تقریبا همزمان با درخشش داوید دخیا، دروازه بان حریف ایران در جام جهانی در ترکیب منچستریونایتد، با این عملکرد عالی آمادگی خود را به رخ کشید و با ۶ گل به صدر جدول گلزنان سوپرلیگ یونان رسید.

 

این اوج گیری کریم در حالی رقم خورده که این بازیکن چند ماه پیش در آستانه حضور در لیست فروش المپیاکوس قرار گرفته بود و در فهرست این تیم برای لیگ قهرمانان اروپا نیز جایی پیدا نکرد.

 

حالا در شرایطی که کاوه رضایی و علیرضا جهانبخش پرچمداران شایسته ای برای فوتبال ایران در فصل جاری لیگ های بلژیک و هلند هستند، انصاری فرد هم به عنوان آقای گل فعلی لیگ یونان، توجه ها را به خود جلب کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو