زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

هافبک مراکش: به صعود از گروه خوشبین هستیم

رومن سایس، هافبک تیم ملی مراکش به گروه این تیم در جام جهانی و قرار گرفتن در گروه مرگ خوش بین است.

سرای نور؛

قرعه کشی جام جهانی روز جمعه برگزار شد و تیم‌های اسپانیا، پرتغال، ایران و مراکش در گروه B، هم گروه شدند. با این حال رومن سایس به کسب نتایج خوب در این گروه با وجود دشواری، امیدوار است.

او گفت:” ما در مقدماتی جام جهانی در گروه دشواری قرار داشتیم؛ ولی توانستیم با کیفیت بالایی که داریم، با قدرت راهی جام جهانی شویم. حالا اوضاع فرق می‌کند، ما با تیم‌هایی روبرو می‌شویم که بسیار قدرتمند هستند. دیدارمان با اسپانیا و پرتغال بسیار مهم است، زیرا این دو تیم کاندید صعود هستند. ما سعی می‌کنیم با بهترین عملکرد ممکن در زمین ظاهر شویم و بهتر از انتظارات کار کنیم.

دیدار اول مقابل ایران، پیش از دیدار با پرتغال و اسپانیا حیاتی خواهد بود، بنابراین اگر در این دیدار نتیجه بگیریم، روحیه مان بالا خواهد رفت و در مسیر صعود به دور بعد قرار می‌گیریم. ما به عنوان توریست راهی روسیه نمی‌شویم، بلکه در هر بازی برای کسب نتیجه می‌جنگیم.

شرایط نسبت به گذشته فرق دارد، زیرا ما با رونالدو، بهترین گلزن اروپا روبرو می‌شویم. سعی می‌کنیم قدرت خط دفاعی مان را ثابت کنیم. تیم ما تیم جوانی است که در جام جهانی به دنبال کشف اتفاقات بزرگ است، فشاری روی ما نیست و آماده چالش پیش رویمان هستیم. از تیمی نمی‌ترسیم و عاشق چالش ها هستیم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو