زمان انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ -

موافق بودن سرمربی والنسیا با اظهارنظر جنجالی رونالدو

چندی پیش رونالدو در مصاحبه ای گفت که تیم امسال رئال نسبت به فصل قبل ضعیف تر شده است.

سرای نور؛

مارسلینو، سرمربی جدید والنسیا که توانسته این تیم را پس از سال ها به سطح اول فوتبال اسپانیا برگردانده و مدعی عنوان قهرمانی کند، در مصاحبه با مارکا در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

 

 

 

 

او در مورد شانس قهرمانی والنسیا گفت:« اینکه الان در رده دوم قرار داریم، با اینکه در پایان فصل هم مدعی باشیم متفاوت است. از حالا نمی توان پیش بینی کرد. فعلا فقط به بازی بعدی فکر می کنم و اگر بتوانیم همینطور امتیازها را جمع کنیم، می توانیم در انتهای فصل نیز مدعی قهرمانی باشیم. سال قبل سویا دور رفت تیم دوم جدول بود؛ ولی در انتهای فصل حتی برای کسب رتبه چهارم نیز دچار دردسر شد.

بارسا، رئال، اتلتیکو و سویا در کنار ما مدعیان قهرمانی هستند. فعلا بارسا با توجه به اختلاف امتیازی خوبی که دارد، شانس اول محسوب می شود.»

 

رونالدو معتقد است که تیم فعلی رئال با تیم فصل گذشته فاصله دارد؛ اما راموس و ایسکو عقیده ای متفاوت دارند. مارسلینو در این رابطه گفت:« من هم معتقدم که تیم امسال رئال ضعیف تر از فصل گذشته است. آنها چند بازیکن خوب خود را از دست دادند و این روی قدرت این تیم تاثیر منفی گذاشته است؛ ولی رئال را هرگز نباید دست کم گرفت.»

 

لازم به ذکر است که اظهارنظر رونالدو با واکنش هایی منفی در رختکن رئال روبرو شد و چندی بعد رونالدو ادعا کرد که از حرف های او بد تعبیر شده است!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو