زمان انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ -

عملکرد رضایت‌بخش عنایتی با ۱۵ بازیکن

سیاه جامگانی ها تحت هدایت رضا عنایتی با ارائه نمایشی خوب نتوانستند از سد تیم پارس جنوبی جم بگذرند و بازی را در ثانیه های پایانی واگذار کردند.

سرای نور؛

سیاه جامگانی ها که این فصل کش و قوس های فراوانی داشتند، پس از رفت و آمدهای مربیان، نیمکت خود را به رضا عنایتی سپردند و او نیز در گام اول دربی خراسان را واگذار کرد و در دومین بازی نیز به شکستی تلخ در جم مقابل پارس جنوبی رسید. عنایتی که ابتدا به عنوان دستیار مرزبان وارد سیاه جامگان شده بود، پس از رفتن یکباره مرزبان هدایت این تیم را برعهده گرفت و توانست تغییرات فراوانی در سبک بازی سیاه جامگان در همین دو مسابقه پیاده سازی کند.

او که با شرایط سختی اولین سابقه سرمربیگری خود را آغاز کرد و به دنبال پایانی شیرین با این تیم در لیگ هفدهم است با توجه به بازیکنان کنار گذاشته شده از تیم توسط مربیان قبلی، دست خود را برای چینش این تیم در دو مسابقه پایانی نیم فصل اول بشدت بسته می دید. عنایتی در اولین تجربه مربیگری خود تنها ۱۵ بازیکن را در اختیار داشت که ۲ نفر از آنها نیز دروازه بان بودند و به همین دلیل ناچاز به استفاده از بازیکنان تیم های پایه در تمرینات شد.

او سرانجام ترکیب مورد نظر خود از میان بازیکنان موجود را انتخاب کرد و در دو دیدار اخیر به میدان فرستاد. در این میان مهمترین نکته در ترکیب مدنظر عنایتی حضور بازیکنان در پست های تخصصی بود. بازیکنانی مانند روح الله سیف اللهی که در دو دیدار اخیر بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

پس از شکست در دربی خراسان، در دومین دیدار عنایتی و بازیکنانش باید در دیداری سنگین مقابل پارس جنوبی جم قرار می‌گرفتند. سیاه جامگان در حالی که تنها ۴ بازیکن روی نیمکت خود داشتند با ترکیبی مشابه با بازی پدیده و تنها با یک تغییر نسبت به آن به میدان رفتند و عملکرد بهتری نسبت به دربی ارائه دادند و توانستند چندین بار دفاع تیم پارس جنوبی را آزار دهند. از جمله نکات مثبت آنها در دوره جدید هماهنگی در دفاع بود که در دیدار اخیر دیده شد. البته که ناگفته نماند آنها چندین فرصت طلایی گلزنی را از دست دادند که علت آن نبود یک مهاجم گلزن در خط حمله بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو