زمان انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ -

رحمانی: چمن ورزشگاه دستگردی خجالت‌آور است

بختیار رحمانی می گوید که هیچ اتفاقی برای پیکان رخ نداده و این تیم در نیم فصل دوم بهتر می شود.

سرای نور؛

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال پیکان بعد از شکست مقابل تیم سایپا در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم؛ ولی مانند دیدارهای اخیر پیکان نتوانستیم از موقعیت‌های به دست آورده روی دروازه حریف به نحو احسن استفاده کنیم. سایپا هم بعد از اینکه به گل رسید بسیار بسته بازی کرد و بازیکنان این تیم خیلی عقب کشیدند. به هر حال بازی را واگذار کردیم، باید به فکر این باشیم که در ادامه این شکست را جبران کنیم.

وی در ادامه در خصوص اعتراض مجید جلالی به وقت‌های تلف‌شده نیز گفت: مهدی سید علی داور بسیار خوبی است؛ اما اگر به ۱۰ دقیقه آخر بازی نگاه کنید متوجه می‌شوید که سایپایی‌ها بارها خودشان را به زمین انداختند که این واقعاً خوب نیست، داور باید دست کم ۶ دقیقه وقت تلف‌شده می‌گرفت.

بازیکن فصل گذشته استقلال تهران و فولادخوزستان در ادامه در خصوص وضعیت چمن دستگردی اظهار داشت: شما به این زمین می‌‌گویید؟ خجالت آور است نام این بازی که در چنین زمینی برگزار می‌شود را دیداری لیگ برتری بگذاریم. کیفیت زمین‌های لیگ دسته ۳ هم از ورزشگاه دستگردی بالاتر است. حتی شهر زلزله زده سرپل ذهاب هم زمین بهتری از ورزشگاه دستگردی دارد. جان مادرم را قسم می‌خورم که این لیگ حرفه‌ای نیست.

هافبک تیم فوتبال پیکان تهران در مورد اهدای تابلو به علی دایی در ابتدای دیدار پیکان و سایپا تصریح کرد: افراد زیادی پس از زلزله کرمانشاه به مردم زلزله زده کمک کردند و من هم می‌خواستم با اهدای تابلو به علی دایی از زحمات او تشکر کنم. البته در روزهای آتی از زحمات سایر افرادی که در این زلزله به یاری زلزله زدگان آمدند تشکر می‌کنم.

وی در پایان در مورد دلیل افت پیکان پس از کسب ۷ پیروزی پیاپی گفت: هیچ اتفاقی برای پیکان نیفتاده، به دلیل اینکه چند بازیکن مصدوم و محروم برابر سایپا داشتیم از این تیم شکست خوردیم؛ اما پس از استراحت نیم‌فصل بهتر ظاهر می‌شویم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو