زمان انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ -

گتوزو: از ناراحتی خوابم نمی برد

سرمربی جدید میلان می‌گوید آنقدر از متوقف شدن تیمش در اولین بازی تحت هدایت او، ناراحت است که بعد از مسابقه خواب به چشمانش نیامده است.

سرای نور؛

اولین تجربه جنارو گتوزو از هدایت یک تیم در رده بزرگسالان برای او تلخ بود. شاگردان او تا دقیقه ۹۶ بازی‌شان در خانه بنونتو ۲ بر یک پیش بودند اما در آخرین دقیقه از دروازه‌بان پیش تاخته حریف گل خوردند و ۳ امتیاز‌ را با یک امتیاز عوض کردند.

 

 

 

 

گتوزو که این هفته جای وینچنزو مونتلا را روی نیمکت روسونری گرفت، به شبکه میلان گفت:« آنقدر ناراحت بودم که خوابم نبرد. نخوابیدم چون صحنه‌های بازی مدام از مقابل چشمانم می‌گذشت و آنها را در ذهنم مرور و به این فکر می‌کردم که چرا آنقدر بازی را بد شروع کردیم. کام‌ مان واقعا تلخ شد اما این را هم می‌دانیم که خوب بازی نکردیم. با این حال من تیمی را دیدم که نشان داد توانایی تحمل شرایط سخت را هم دارد و این ویژگی در ادامه فصل به ما کمک خواهد کرد.

می‌دانیم که می‌توانیم بهتر از این‌ها باشیم اما من روحیه تیمم را دوست دارم. در تمرینات روز بعد از بازی، من خشم را در چهره‌ بازیکنانم دیدم. طبیعی است که به ما نگاه کنید و بگویید که ما کارمان را خوب انجام نمی‌دهیم اما من به شما اطمینان خاطر می‌دهم که بازیکنان کم‌کاری نمی‌کنند و متعهد هستند. با این وجود می‌دانم که این کافی نیست و باید از این بحران خارج شویم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو