زمان انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ -

ترابی: هر توپی که می‌زدیم به آسمان می‌رفت

مهدی ترابی وینگر سرعتی تیم سایپا می گوید که دانشجو است و تا پایان فصل در سایپا بازی خواهد کرد.

سرای نور؛

مهدی ترابی هافبک تیم سایپا در مورد دیدار برابر پیکان و کسب پیروزی به خبرنگاران گفت: بازی خیلی بود که خدا را شکر با ۳ امتیاز تمام شد. موقعیت های ما خیلی از پیکان بهتر بود و توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

ترابی در مورد کیفیت زمین ادامه داد: خب وضعیت را خودتان می بینید؛ افتضاح بود. هر توپی که می زدیم پله می شد و به آسمان می رفت. امیدوارم به این زمین برسند تا در نیم فصل دوم بهتر شود.

وینگر ملی پوش سایپا در مورد اینکه آیا این دیدار آخرین بازی او برای سایپا بوده است، می گوید: نه من با سایپا قرارداد دارم. هیچ بحثی نداشتیم. من دانشجو هستم و می توانم تا آخر فصل بازی کنم.

وی در مورد قرعه جام جهانی و شانس صعود تیم ملی عنوان کرد: قرعه سختی بود؛ ولی اگر تیم ملی حمایت شود و بازی های خوبی هماهنگ شود، تیم ملی می تواند شگفتی ساز باشد. ناامید نیستیم و می توانیم از گروهی که داریم صعود کنیم.

ترابی در مورد اینکه کی روش گفته بهتر است بازیکنان در تیم ملی باشند، بیان کرد: می تواند خوب باشد؛ چون بازیکنان اگر در کمپ باشند بهتر کار می کنند و بازدهی آنها بیشتر می شود. امیدوارم مذاکرات خوبی بین باشگاه ها و فدراسیون برقرار باشد.

هافبک تیم سایپا در مورد شرایط مصدومیتش و همینطور عملکردش در پایان نیم فصل افزود: خدا را شکر الان خوب هستم. فکر می کنم عملکرد خوبی در نیم فصل داشتم؛ قطعا می توانست بهتر باشد. علی آقا همیشه از من می خواهد تا مثمرثمر باشم و من هم تمام تلاشم را می کنم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو