زمان انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ -

شاه‌علیدوست: جوانان جواب اعتماد دایی را دادند

کاپیتان تیم سایپا می گوید در روزی که تعدادی از بازیکنان این تیم حضور نداشتند جوانان حاضر در این تیم موفق شدند به اعتماد کادرفنی پاسخ دهند.

سرای نور؛

روزبه شاه علیدوست پس از دیدار تیم های سایپا و پیکان گفت: بعد از شکست سنگین در تبریز موفق شدیم تیم را به خوبی جمع کنیم و بازی خوبی برابر پیکان به نمایش بگذاریم. به هرحال تیم ما جوان است و در آن دیدار نتوانستیم خودمان باشیم؛ اما خداراشکر خیلی زود تیم را جمع و جور کردیم و خودمان را آماده این دیدار کردیم و توانستیم با پیروزی بازی را به اتمام برسانیم.

او درباره تعدادی از بازیکنان این تیم که در میدان حضور نداشتند گفت: جوانان خوبی در سایپا داریم و امروز نشان دادند که می توان به آنها اطمینان کرد. آنها حرف های بیشتری در آینده برای گفتن دارند. امروز تعدادی از بازیکنان مان در میدان نبودند و به همین دلیل به جوانان تیم اعتماد شد و خداراشکر آنها نیز به اعتماد کادر فنی جواب مثبت دادند.

کاپیتان نارنجی پوشان در پایان در رابطه با بازیکنان ورودی به تیم سایپا گفت: در رابطه با بازیکنانی که جذب تیم می شوند فقط آقای دایی و کادر فنی می توانند نظر بدهند؛ اما امیدوارم هر اتفاقی که می افتد به سود تیم باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو