زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ -

ناظم الشریعه: مشکل ما خستگی بازیکنان است

سرمربی تیم ملى فوتسال کشورمان معتقد است مشکل اصلی این تیم، خستگی ملی‌پوشان ایران است.

سرای نور؛به نقل از تسنیم ، محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل قزاقستان در تورنمنت چهارجانبه فوتسال اصفهان اظهار داشت: قزاقستان سبک جدیدی را وارد فوتسال کرده و دروازه‌بان این تیم مکرراً جلو می‌آمد. کاکائو یکی از مربیان تأثیرگذار است. بازی با تیم‌های اینچنینی که بازیکن برزیلی در ترکیب دارند، سخت است. چون باید ۴۰ دقیقه بازی فعال داشته باشید و همه بازیکنان باید دفاع کردن را بلد باشند. کاکائو پیش از جام جهانی ۲۰۱۶ گفته بود که قزاقستان پدیده می‌شود که همین اتفاق رخ داد.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره دلایل خستگی بازیکنان تیم ملی گفت: مشکل ما همینجا است. بازیکنان ما خسته هستند و زمان نیز به گونه‌ای است که بدون تمرین وارد مسابقات شدیم. در مقدماتی جام ملت‌های آسیا با یک جلسه و در مسابقات داخل سالن آسیا هم با ۴ جلسه تمرین به میدان رفتیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد استفاده از جوانان در تیم ملی تصریح کرد: در این تورنمنت سعی کردیم که به جوانان نیز بازی دهیم و این عامل در بازی ما موثر است. زمانی که بازیکن متولد ۷۴ را بازی می‌دهیم، به این معنا است که به آینده تیم ملی فکر می‌کنیم.

 

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه اگر قزاقستان در جام جهانی ۲۰۱۶ در دور حذفی با تیم سختی مواجه نمی‌شد، عملکرد بهتری از خود نشان می‌داد، گفت: اینکه مربی این تیم ۵ سال در تیم ملی حضور دارد، تأثیر بسیاری در نتایج آنها دارد. حسین طیبی رابط اصلی دوستی من  سرمربی قزاقستان است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو