زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ -

لینه‌کر: بارسا باید به فکر جانشین نیمار باشد

گری لینه کر، مهاجم سابق بارسلونا معتقد است که تمدید قرارداد مسی برای باشگاه حیاتی بوده ولی بارسا باید جانشینی برای نیمار جذب کند.

سرای نور؛قرارداد مسی تا سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و تا پایان قراردادش، او ۳۴ ساله خواهد بود. همچنین رقم فسخ او ۷۰۰ میلیون یوروست و با دریافت هفته ای ۵۶۵ هزار یورو در هفته، پس از نیمار پردرآمدترین بازیکن جهان خواهد بود. حال لینه کر مدعی شد که با وجود تمدید قرارداد مسی،  بارسا باید به دنبال جانشینی برای نیمار باشد.

او گفت:”  من هیجان زده شدم، من بازیکن سابق بارسا هستم و از اینکه مسی می‌خواهد بماند خیلی خوشحالم. دوست داشتم او را در لیگ برتر ببینم ولی او در بارسلونا بازی می‌کند و فوتبالیستی جادویی است. خیلی خوب است که قراردادش را تمدید کرده و فکر می‌کنم تمام فوتبالش را در بارسا باشد.”

لینه کر ادامه داد:” بارسا اخیرا تحت فشار انتقادات بوده، به خصوص پس از اینکه نیمار را از دست داد و شاید بارسا در تابستان آنطور که باید خود را تقویت نکرد، به جز خرید عثمان دمبله. بنابراین خیلی مهم است که باشگاه به تلاش خود برای جذب بازیکنان بزرگ ادامه دهد.”

لینه کر درباره جنگ توئیتری با بنزما گفت:” صحبت ها کاملا از مسیر خارج شد. قصد شوخی داشتم ولی اینکه ژورنالیست ها به کنفرانس خبری بروند و از بنزما و زیدان راجع به صحبت های من سوال کنند جالب نبود. چیزی که من گفتم یک سوال بود. گفتم آیا در مورد بنزما بیش از حد اغراق نشده؟ می‌دانم بنزما بازیکن بزرگی است ولی من می‌خواستم بدانم که آیا او هنوز هم خوب کار می‌کند. این وظیفه من است، اینکه سوال کنم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو