زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ -

شاگردان درخشان بدون برد به نیم فصل می روند؟

ذوب آهنی ها برای خروج از بحران و کسب دهمین برد تاریخ مقابل نفت تهران، چهارشنبه در خانه از شاگردان درخشان پذیرایی می کنند؛ این در حالیست که نفتی ها در لیگ هفدهم نتوانستند به بردی خارج از خانه دست پیدا کنند.

سرای  نور؛ذوب آهنی ها که این فصل شرایطی برخلاف فصل های اخیر خود دارند به دنبال پایانی خوش در نیم فصل اول هستند. شاگردان امیر قلعه نویی که لیگ را با نتایج خوبی شروع کردند بازی به بازی افت کرده و اکنون در پایان هفته چهاردهم با ۱۶ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند. قلعه نویی که در روزهای اخیر مورد حمایت کامل هیئت مدیره ذوب آهن قرار گرفت به دنبال آن است تا با کسب پیروزی مقابل تیم نفت تهران، روند خروج از بحران را آغاز کرده و به تمرینات بیشتر بپردازد تا بتواند در آغاز نیم فصل دوم با تدوام پیروزی ها به هدف خود برسد.

در تاریخ بازی های لیگ برتر، دو تیم ذوب آهن و نفت تهران شانزده بار به مصاف یکدیگر رفته اند که حاصل آن ۹ پیروزی برای ذوب آهن و ۳ پیروزی برای نفت تهران بوده است و چهار مسابقه بین آنها به تساوی پایان پذیرفته است. آمار دیگر اینکه، نفتی ها این فصل در بازی های خارج از خانه خود موفق به کسب پیروزی نشده اند؛ به طوری که آنها در ۷ مسابقه به عنوان تیم میهمان وارد میدان شدند که حاصل آن تنها ۲ تساوی بوده است و پنج بار مقابل میزبانان خود مغلوب شده اند. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا شاگردان قلعه نویی می توانند با کسب پیروزی، آغاز خروج از بحران خود را کلید بزنند و به دهمین پیروزی مقابل نفت تهران دست یابند یا این شاگردان درخشان هستند که می توانند در هفته پایانی نیم فصل اول، اولین پیروزی خارج از خانه خود را جشن بگیرند؟

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو