زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ -

مراکش باید ایران را شکست دهد

فوتبالیست اهل مراکش پیروزی این تیم در بازی اول جام جهانی را حیاتی می داند.

سرای نور؛عبدالقادر یومیر گروه مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ را گروهی توصیف کرد که تیم های حاضر در آن از لحاظ قدرت قابل مقایسه با سطح مراکش نیستند و کار این تیم نه غیر ممکن؛ بلکه بسیار سخت خواهد بود.

 

او افزود: مراکش در یک گروه آتشین قرار گرفته است و با قهرمان های جهان و اروپا یعنی اسپانیا و پرتغال همگروه شده است. همچنین تیم ایران را هم نباید دست کم گرفت؛ چرا که اینجا مرحله نهایی جام جهانی است و باید بپذیریم که شانس مراکش برای صعود بسیار اندک خواهد بود و این اتفاق مایه شگفتی همگان است.

 

عبدالقادر در ادامه اظهار داشت: با وجود این قرعه سخت، کار برای مراکش غیرممکن نیست و آمار و ارقام فعلی در نهایت نتیجه را تعیین نمی کنند. آنچه امید را برای این تیم بیشتر می کند، این است که بازیکنان زیادی از مراکش در فوتبال اروپا بازی می کنند و برخی از آنها سابقه رویارویی با ستاره های اسپانیا و پرتغال را در تیم های باشگاهی داشته اند. در فوتبال نتیجه مهم است و شجاعت بازیکنان و همچنین شرایط حریف در آن روز خاص ممکن است به ما کمک کند.

 

این فوتبالیست مراکشی اضافه کرد: در جام جهانی ۹۸، همه منتظر پیروزی برزیل، مدافع عنوان قهرمانی جهان، مقابل نروژ بودند اما در پایان این نروژ بود که بازی را به سود خود پایان برد. این ها نشان می دهد که در دنیای فوتبال تاریخچه تیم ها نقشی ندارند و شرایط آنها و کیفیتی که در لحظه بازی ارائه می دهند، رقم زننده نتیجه است.

 

او در پایان گفت: شیرهای اطلس ۶ ماه فرصت برای آماده سازی دارند و بازی اول تورنمنت را مقابل ایران برگزار می کنند. پیروزی بر ایران در گام نخست برای مراکش الزامی است و پس از آن باید به تساوی در بازی دوم مقابل پرتغال فکر کنند. به نظر می رسد ۴ امتیاز برای صعود از این گروه کافی باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو