زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ -

شفر: استقلال قبل از من تاکتیک نداشت

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان شرکت کرد.

سرای نور؛ت. خوشحال هستم که روزبه می تواند برای استقلال بازی کند زیرا فکر می کردم بعد از آن خطای سنگین نتواند بازی کند اما او شانس آورد. روزبه تلاش کرد و می تواند حالا بازی کند. چپاروف نیز به تیم ما بازگشته و بسیار خوب است که بعد از آسیب دیدگی سطحی برابر پیکان او را داریم. به دلیل همین آسیب دیدگی من او را تعویض کردم. امروز بعد از تمرین برای ترکیب فردا تصمیم می گیرم.

 

 

گل زدن برابر سپاهان مهمترین موضوع است

سپاهان را به خوبی می شناسم. نه تنها سپاهان بلکه دیگر تیم ها را نیز می شناسم؛ زیرا آن ها را آنالیز می کنم و می دانم که چه کاری باید انجام دهیم. امیدوارم که تیم من فردا بتواند نمایش خوبی داشته باشد. مهم ترین مساله برای ما به گل رسیدن و گل زدن است.

 

 

استقلال قبل از من تاکتیک نداشت

اگر شما هنوز پیشرفت استقلال را ندیدید، باید بگویم بازی های قبلی و الان استقلال را مقایسه کنید تا ببینید تیمی که قبلا در سطح بدی بود، اکنون در چه سطحی است. من می دانم که استقلال تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد. من تیمی را تحویل گرفتم که تاکتیک نداشت و بدنسازی خوبی نداشت اما استقلال الان به اندازه ای پیشرفت کرده که هر ۱۱ نفر دفاع می کنند. هدف من این است که در آخر فصل در جمع مدعیان قهرمانی باشیم. مهم ترین موضوع این است که من در حال تلاش برای جذب یک مهاجم بسیار خوب هستم زیرا ما به یک مهاجم نیاز داریم.

 

 

امیدوارم برنده باشیم

مانند بازی های قبلی می خواهیم همه زمین را در اختیار داشته باشیم. مهم ترین موضوع این است که مانند بازی های قبلی از تمام زمین استفاده کنیم و امیدوارم همانگونه که برنامه ریزی کردیم به گل برسیم و برنده از زمین خارج شویم.

 

 

ترکیب ما تغییر می کند

برای دیدار با سپاهان قطعا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت. این امکان وجود دارد که قائدی در ترکیب بازی کند. همیشه بعد از تمرین، بهترین ها را در زمین می گذارم و مهم ترین مساله این است که من از بازیکنانی استفاده می کنم که در تمرین عملکرد خوبی دارند و به فشارهای اینستاگرام و مردم توجه نمی کنم. استقلال یک باشگاه بسیار بزرگ است و ما همه تلاش خود را انجام می دهیم تا استقلال را به جایگاه اصلی برسانیم و این موضوع شدنی نیست تا اینکه قدرت ما افزایش یابد. این هدف من است و امیدوارم استقلال دوباره به جایگاه خود دست پیدا کند و در آسیا بهترین باشد. برای من مهم نیست مردم چه می گویند، من راه خودم را ادامه می دهم؛ زیرا این راه همواره با موفقیت همراه بوده است.

 

 

به اردوی دبی نیاز داریم

من در ایران هستم و ما ۳ روز تعطیلات داریم. با باشگاه و مدیریت صحبت کردم که یک اردوی مناسب با کیفیت و قیمت مناسب در امارات داشته باشیم. این امکان وجود دارد که در امارات یک سری قرارها داشته باشم و می خواهم این اتفاق انجام شود؛ زیرا ما می خواهیم برای دور برگشت و لیگ قهرمانان آسیا با قدرت ظاهر شویم. تمام تلاش ما بر این هست که ما تیم خود را جمع کنیم و بهترین عملکرد جمعی را داشته باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو