زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ -

مهاجری: می‌خواهم ثابت کنم شاگرد خوب کریمی بوده‌ام

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می‌گوید تیمش می‌خواهد مقابل گسترش فولاد به برتری برسد تا نشان دهد شاگرد خوبی برای فیروز کریمی بوده است.

سرای نور؛به نقل از ایسنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد اظهار کرد: میلاد حضرت رسول را که عید جهانی مسلمین است، تبریک می‌گویم. آخرین بازی نیم‌فصل را در پیش داریم. فراز و نشیب زیادی داشتیم اما دست روی زانوی خود گذاشتیم و دوباره بلند شدیم‌. کار سختی در گام آخر داریم. گسترش فولاد توانسته است در ۴ بازی آخر ۳ پیروزی به دست بیاورد که دلیل آن حضور مربی با دانشی چون فیروز کریمی است. وقتی فیلم بازی‌های آقا فیروز را می‌بینم، تازه متوجه می‌شوم که چقدر باید تلاش کنیم و چقدر عقبیم. خانواده فوتبال از این بازی گسترشی‌ها لذت می‌برد.

 

مهاجری ادامه داد: می‌خواهم ثابت کنم که شاگرد خوبی برای کریمی بوده‌ام. اگر امروز توانستم کمکی به فوتبال خراسان کنم به واسطه سال‌ها شاگردی فیروز کریمی است.

 

وی در خصوص مصدوم و محروم تیمش گفت: معین عباسیان رسیده اما گرامی و مرادمند غایب ما هستند. می‌خواهیم در نیم فصل دوم چه در بحث تهاجمی و چه در بحث تدافعی یکی از بهترین‌ها باشیم. تمرکز دفاعی ما در بازی‌های اخیر بهتر شده و در خط حمله تا به امروز بهترین خط حمله لیگ بوده‌ایم.

 

سرمربی پدیده با اشاره به حضور جوانان در ترکیب تیمش گفت: پدیده راهش را پیدا کرده‌است. جوانانم از انگیزه بالایی برخوردارند. امیدوارم فردا از هواداران خود بتوانیم به بهترین شکل بهره ببریم.

 

مهاجری درباره رفتار کمیته انضباطی با این باشگاه گفت: در بازی با نفت در آن شرایط حساس، انجام تعویض ما چند دقیقه طول کشید که فکر هم نمی‌کنم سرآسیایی اصلا در آن شرایط حرف خاصی زده‌باشد. حسن‌زاده مدیری عادل است، امیدوارم دقت بیشتری داشته باشند و حداقل اگر محرومیت بیش از یک جلسه است، طرف مقابل را بخواهند تا بتواند از خود دفاع کند. محرومیت و جریمه نقدی در کنار هم  نیاز داشت که ما بتوانیم از خود دفاع کنیم.

 

مهاجری در رابطه با برنامه آماده‌سازی تیم ملی گفت: شاید بهتر بود که مربیان باشگاهی با مربیان تیم ملی هماهنگ می‌شدند و آن چه مد نظر آنها بود را در تمرین باشگاهی پیاده می‌کردیم. البته اگر از نظر سخت‌افزاری ما تیم‌های باشگاهی در مضیقه هستیم بحث دیگری است، از این که در تمرین تیم ملی بازیکن‌مان در شرایطی خوب تمرین کند استقبال می‌کنیم.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در پاسخ به شایعاتی مبنی بر پیوستن گردان به سپاهان گفت: گردان یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما است و اگر دوستان در سپاهان این بازیکن را می‌خواهند برای خرید گردان باید نصف سپاهان را به ما بدهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو