زمان انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ -

نظرمحمدی: برای بازی پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنیم

سرمربی تیم سپیدرود می گوید چهار هفته نتیجه نگرفتن این تیم باعث شده تا بازیکنان سپیدرود با انگیزه لازم، آماده بازی با پرسپولیس و گرفتن امتیاز از این تیم شوند.

سرای نور؛علی نظرمحمدی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس گفت: در بازی فردا مقابل یک حریف باکیفیت و قدرتمند قرار می گیریم. پرسپولیس در دو فصل گذشته، تقریبا با کیفیت ترین پرسپولیس دهه اخیر بوده است. آقای برانکو با یک ترکیب هماهنگ شده بازیکنانش را به میدان می فرستد و دستش باز است.

او ادامه داد: اما تیم سپیدرود در این بازی از بازیکنان جوان استفاده می کند که انگیزه فراوانی دارند. ما در چهار هفته اخیر به نتایج و امتیازاتی که لازم داشتیم دست پیدا نکردیم؛ به همین دلیل هواداران مان کمی سرخورده شدند. به همین دلیل بازیکنان مان کلافه هستند و برای ارائه یک بازی هجومی لحظه شماری می کنند.

او در رابطه با حضور مالک جدید در این تیم و عملی شدن قول و قرارهایش گفت: بهتر است اکنون در این رابطه صحبتی نکنیم تا پس از بازی پاسخگوی سوالاتتان باشم.
نظرمحمدی درباره بازیکنان مصدوم سپیدرود گفت: تا این لحظه پنجاه -پنجاه است و امیدواریم با تلاشی که پزشکان به کار بستند بتوانیم آنها را به میدان بفرستیم.

سرمربی سپیدرودی ها درباره درخواست کی روش مبنی بر تحویل یک روزه بازیکنان پس از هر بازی به تیم ملی گفت: من فکر می کنم این تصمیم بازیکنان را دچار مشکل می کند. چون در نیم فصل دوم بازی ها سنگین تر می شود و فصل بارش هم خواهد بود و باعث فرسودگی بازیکنان می شود؛ اما باید این نکته را هم بیان کنیم که تاکنون تصمیمات کی روش به نفع فوتبال ایران بوده است و احتمالا او فکر همه چیز را کرده است. فکر می کنم باید با سرمربی تیم ملی نهایت همکاری را داشته باشیم. به هرحال تیم ملی نیز برای حضور در رقابت های جام جهانی نیاز به هماهنگی بیشتر دارد. من فکر می کنم با توجه به همه شرایط باید به ایده های کی روش اعتماد کرد. همانطور که در سال های اخیر با اعتماد به ایده های ایشان ضرر نکردیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو