زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ -

عضو مازندرانی تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران

شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند/ باید قدردان اقتدار ملی ایران باشیم

عضو مازندرانی تیم ملی فوتبال 7 نفره ایران گفت: قهرمانان واقعی کشور ما شهدا هستند که با جان و خونشان از دین، مرز و ناموس این سرزمین دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،لطف‌الله جنگجو ورزشکار اخلاقی و ارزشی نوری، دارنده مدال‌های نقره مسابقات پارالمپیک ریو، مسابقات جهانی دانمارک و جام‌جهانی آرژانتین در رشته فوتبال هفت نفره است.

 

 

وی پس از بازگشت از مسابقات آرژانتین با حضور در منزل شهید مدافع حرم، شهید علی جمشیدی، مدال نقره جام‌جهانی را همراه با پیراهنی که در مسابقات بر تن داشت و مزین به تمثال شهید علی جمشیدی بود، تقدیم به خانواده بزرگوار این شهید کرد.

 

 

جنگجو در گفت‌وگویی با اشاره به شکست داعش، اظهار کرد: امنیت پایدار، اقتدار ملی، عزت اسلامی و نفوذ معنوی که در کشور و جامعه از آن برخوردار هستیم به برکت خون شهدا، صبر و استقامت خانواده آن‌ها است که باید قدردان آن باشیم.

 

 

وی افزود: قهرمانان واقعی کشور ما شهدا هستند که با جان و خونشان از دین، مرز و ناموس این سرزمین دفاع کردند.

 

 

این قهرمان ورزشی گفت: وقتی انسان در راه خدا خون می‌دهد، خدا هم آن خون را بی‌جواب نمی‌گذارد، پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی به خاطر خون شهدا بود و این پیروزی قاطع و سرافراز کننده به خاطر خون شهدای عزیز مدافع حرم و از جان گذشتگی این عزیزان بود.

 

 

جنگجو در پایان تصریح کرد: هدف داعش گسترش اسلام هراسی در جهان بود که با رهنمودهای رهبر فرزانه، جانفشانی‌های رزمندگان اسلام، شهدای مدافع حرم و درایت فرماندهان نظامی به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی که به تمام معنا سرباز جان بر کف جبهه اسلام و به نقل از مقام معظم رهبری شهید زنده است، این پیروزی افتخارآفرین به دست آمد و سبب ناامیدی و شکست دشمنان اسلام شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو