زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ -

تهران۷– اصفهان ۰؛ پنج روز کابوس‌وار برای نصف‌جهان

تیم فوتبال سپاهان در بازی مقابل استقلال شکست سنگینی را تجربه کرد.

سرای نور؛در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز تیم فوتبال استقلال در یک بازی سنتی و حساس به مصاف سپاهان اصفهان رفت. این بازی که با برتری آبی های پایتخت در اکثر دقایق بازی همراه بود، در پایان با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به سود شاگردان شفر به پایان رسید.

شکست سنگین سپاهان در آزادی و وخیم تر شدن اوضاع این تیم در حالی صورت گرفت که پنج روز پیش و از سری مسابقات هفته چهاردهم لیگ، دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی به تهران آمد و در دیداری یک طرفه با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب پرسپولیس شد.

 

از طرفی این دو نتیجه شباهت دیگری هم به یکدیگر داشتند. روز جمعه قلعه نویی به عنوان موفق ترین سرمربی تاریخ استقلال شکست سنگین چهار گله را مقابل پرسپولیس کسب کرد و امروز هم کرانچار، که یکی از مربیان سال های گذشته پرسپولیس بوده است، مقابل رقیب سنتی سرخ ها تن به شکست داد.

این دو شکست مقیاس کوچکی از نتایج تیم های اصفهانی در فصل جاری است. قرار گرفتن ذوب و سپاهان در رده دهم و دوازدهم جدول لیگ سر سوزنی با انتظارات مردم اصفهان مطابقت ندارد. باید دید شرایط پرافتخارترین تیم ادوار لیگ برتر و آخرین فینالیست ایرانی لیگ قهرمانان آسیا در ادامه فصل چگونه رقم می خورد و آیا بازگشت آنها به روزهای خوش در فصل جاری امکان پذیر است یا خیر!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو