زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ -

قائدی به ترکیب ثابت بازگشت

ستاره جوان استقلال تهران بعد از مدت ها سرانجام به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب تیمش به میدان رفت.

سرای نور؛استقلال با ارائه یک بازی زیبا و تهاجمی توانست سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر را با سه گل در آزادی مغلوب کند تا پایانی خوش را برای خودش در نیم فصل اول رقم زده باشد.

مهدی قائدی ستاره جوان استقلال که به امید درخشش در این تیم به پایتخت آمده بود از ابتدای فصل هیچگاه به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی قرار نگرفته بود. او چه در زمان منصوریان و چه از زمان ورود وینفرد شفر معمولا به عنوان بازیکن تعویضی و در دقایق آخر بازی به میدان آمد ضمن این که برخی مشکلات حاشیه ای او را حتی از نیمکت هم دور کرده بود.

اما در بازی برابر سپاهان وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال سرانجام ستاره جوان بوشهری را در ترکیب تیمش قرار داد و نتیجه مثبت این تغییر در ترکیب استقلال را دید. قائدی با توان تکنیکی بالایش توانست استقلال را در فاز هجومی به تیمی قدرتمند بدل کند. استقلال در روزی که قائدی را در ترکیب تیمش داشت سه گل زد و موقعیت های زیادی هم به دست آورد تا در نهایت سه امتیاز شیرین هفته آخر نیم فصل را به دست بیاورد. قائدی شاید با این نمایش در برابر سپاهان تبدیل به یکی از مهره های اصلی شفر در نیم فصل دوم رقابت ها و لیگ قهرمانان آسیا شود.

قائدی در اولین حضورش در ترکیب اصلی نمایش قابل قبول و خوبی داشت اما به نظر او باید برخی آیتم هایش از جمله زدن ضربات نهایی و گل زدن را در خودش تقویت کند تا تبدیل به همان ستاره ای شود که هواداران استقلال منتظرش هستند.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو