زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ -

قاسمی‌نژاد: نباید به تعویضم اعتراض می کردم

هافبک تهاجمی تیم پدیده می گوید که در لحظه تعویض عصبانی شده، ولی در هر صورت حرف اول و آخر را در تیم سرمربی می زند.

سرای نور؛در مورد دیدار برابر گسترش فولاد و شکست ۲ بر صفر مقابل این تیم گفت: بازی خوبی بود که ما شروع خوبی در آن داشتیم و صاحب توپ و میدان هم شدیم؛ ولی امروز روز بد ما و روز خوب گسترش بود. آنها ۹۰ دقیقه زیر توپ می زدند و اتوبوسی دفاع می کردند. ما حتی در نیمه دوم دفاع را سه نفره کردیم که با نفرات بیشتری حمله کنیم، اما نشد. پنالتی هم از بدشانشی ما به دیرک خورد؛ البته من شنیدم که می گفتند توپ وارد گل شده؛ ولی خلاصه اینکه متاسفانه نتوانستیم نتیجه خوبی در آخرین بازی نیم فصل بگیریم.

وی در مورد عملکرد تیم گسترش فولاد هم عنوان کرد: واقعا دفاع خوبی داشتند و تغییر و تحولات این تیم نتیجه ی خوبی برای آنها داشته که بازی خوبی برابر ما انجام دادند.
قاسمی نژاد در مورد شوت های زیاد؛ اما بی نتیجه ای که به سمت دروازه گسترش فولاد توسط مهاجمان پدیده زده شد، عنوان کرد: تیم گسترش فولاد خیلی عقب بازی می کرد و ما در برخی از موقعیت ها چاره ای جز شوت زدن نداشتیم. یا باید شوت می زدیم یا ارسال می کردیم؛ ولی یکی از اشتباهات ما در این بازی این بود که از فاصله های زیاد هم به دروازه حریف شوت می زدیم.

هافبک تهاجمی تیم پدیده که در دقایق ابتدایی نیمه دوم تعویض شد و سپس به تعویضش اعتراض کرد، در این خصوص اضافه کرد: موقعی که تعویض شدم نباید اعتراض می کردم. در آن شرایط فکر می کردم که بازیکنی که قرار است به زمین بیاید تا با شرایط بازی وفق بگیرد به زمان نیاز دارد و می توانم به تیمم کمک کنم، ولی به هر حال تفکرات سرمربی این بود که من تعویض شوم و حرف اول و آخر را هم در تیم مربی می زند.

وی در مورد اینکه آیا گرمکنش را به زمین پرت کرده یا خیر ادامه داد: نه اصلا اینطور نبود؛ بعد از اینکه تعویض شدم، گرمکنی دادند تا تنم کنم؛ ولی من آن را روی نیمکت انداختم و اینطور نبود که بخواهم آن را پرت کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو