زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ -

قاضی – علیپور، خط حمله منتخب نیم فصل

مهاجمان تیم های پدیده و پرسپولیس در پایان هفته آخر نیم فصل صدر جدول گلزنان را در اختیار گرفتند.

سرای نور؛هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل اول لیگ هفدهم امروز با پنج بازی پیگیری شد. در یکی از مهم ترین بازی های هفته تیم صدرنشین پرسپولیس در رشت میهمان سپیدرود بود و موفق شد با یک گل این بازی سنگین را برنده از زمین خارج شود. در این مسابقه علی علیپور زننده تک گل سفیدپوشان پایتخت بود.

 

این گل سه امتیازی مهاجم جوان پرسپولیس را با ۸ گل به صدر جدول گلزنان فرستاد تا در پایان هفته پانزدهم هیچ بازیکنی در لیگ از حیث گلزنی بالاتر از علیپور قرار نداشته باشد.

اما ایستادن مهاجم شماره ۷۰ سرخپوشان بر جایگاه آقای گلی نیم فصل، علاوه بر گلزنی خود علیپور در بازی امروز، مرهون از دست رفتن پنالتی محمد قاضی در بازی پدیده مقابل گسترش فولاد است. مهاجم کهنه کار پدیده که تا پایان هفته چهاردهم با ۸ گل به تنهایی آقای گل بود، فرصت داشت که امروز با یک پنالتی خود را بار دیگر یکه تاز کند اما ضربه را هدر داد و به آقای گلی در کنار علی علیپور تن داد.

 

در نیم فصلی که پشت سر گذاشته شد، محمد قاضی  مقابل تیم های سپاهان، استقلال، سایپا،  تراکتورسازی، پارس جنوبی، ذوب آهن، سپیدرود و سیاه جامگان موفق به گلزنی شد. گل های او مقابل سایپا، تراکتورسازی و مشکی پوشان از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

در سمت مقابل علی علیپور گل های خود را در مقابل گسترش فولاد، سپاهان، استقلال خوزستان (۲ بار)، استقلال تهران، سایپا، پارس جنوبی و سپیدرود به ثمر رسانده است. از بین این گل ها، فقط گل او در دربی پایتخت بود که از روی نقطه پنالتی زده شد.

در زمینه گل سازی هم علیپور موفق تر از رقیب مستقیم خود بوده و یک پاس گل و یک بار گرفتن پنالتی مقابل نامش دیده می شود. این در حالی است که قاضی در نیم فصل اول گلی برای پدیده نساخته است.

با وجود عملکرد مشابهی که این دو مهاجم از خود به نمایش گذاشته اند، مهاجم سرخپوشان پایتخت در بازی عقب افتاده تیمش مقابل صنعت نفت فرصت دارد تا در صورت گلزنی عنوان آقای گلی نیم فصل را به تنهایی از آن خود کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو