زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ -

ابراز خوشحالی گلر برزیلی از حضور در تراکتور

دروازه بان برزیلی مد نظر تراکتورسازی از حضور در فوتبال ایران ابراز خوشحالی کرد.

سرای نور؛

ژوردی آلمیدا دروازه بان برزیلی که با جدایی از واسکودوگاما راه حضور در ایران و تراکتورسازی در پیش گرفته، نسبت به این انتقال ابراز خرسندی کرد.

آلمیدا در گفت و گو با سایت اسپورت اینتراتیوو برزیل در این خصوص گفت: از تیم واسکو که همه چیز به من بخشید و اکنون این فرصت را در اختیارم گذاشت تا خودم را رشد بدهم، بسیار ممنون هستم. جدایی از این تیم تصمیم سختی بود ولی انجام این کار بسیار ضروری بود زیرا نیاز به بازی و تجربه بیشتر دارم تا بتوانم دوباره به باشگاهم بازگردم.

وی درباره احتمال عقد قرارداد با تراکتورسازی بیان کرد: برای چالش جدید پیش رو بسیار خوشحال بوده و انگیزه زیادی دارم. خدا را شاکرم و از خانواده و همه دوستانم تشکر می‌کنم.

گفتنی است؛ این دروازه بان برزیلی بعد از قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن حریفان تراکتورسازی در این مسابقات عکسی از گروه تیم تبریزی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «پیش به سوی قهرمانی آسیا».

ژوردی با تصمیم زی‌ریکاردو، مربی تیم واسکو برزیل به گلر سوم تیم بدل شده بود و بیشتر از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد. به همین خاطر قصد جدایی کرد و احتمالا طی یکی، دو روز آینده قراردادش را با باشگاه تبریزی امضا خواهد کرد.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو