زمان انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ -

برانکو: خوشحالم سرمربی پرسپولیس هستم

پرسپولیس پیروزی تیم مقابل سپیدرود را به هوادار معلول پرسپولیس تقدیم کرد.

سرای نور؛

ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی مسابقه سپیدرود درباره نکات مختلفی صحبت کرد و تاکید کرد تیمش درمسابقه مقابل حریف رشتی خیلی هم خوب نبوده.

حرف های سرمربی سرخپوشان را بخوانید:

در رشت هوادار زیاد داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سپیدرود گفت: طبیعی است که خیلی خیلی از این برد راضیم. خیلی خوشحالم که مربی پرسپولیس هستم. دوست دارم همیشه در چنین فضایی بازی کنیم. فضایی که تماشاگران همیشه در آن حضور دارند و این قشنگ ترین بخش فوتبال است چرا که ما برای هواداران اینجا هستیم.در این شهر هم ما تعداد زیادی هوادار داریم. به خاطر این موضوع خیلی خوشحال هستم و همچنین از نتیجه بازی. این برد را به هوادار عزیزمان آقا حامد که هنگام بازگشت از یکی بازی‌های تیم پرسپولیس تصادف داشتند و مشکل نخاعی پیدا کرد و در حال حاضر در منزل است تقدیم می‌کنم. شاید از این طریق بتوانیم دلخوشی این طرفدار را فراهم کنیم.

 

بازی ضعیف هم جزوی از فوتبال است
برانکو در ادامه گفت: ما انتظار چنین بازی سخت و مشکلی را داشتیم. همان طور که در کنفرانس خبری دیروز هم اعلام کردم سپیدرود تیم خیلی خوبی است و نسبت به موقعیت جدول تیم بهتری است. مقابل فولاد هم در اهواز همین طور که اصلا تیم ضعیف‌تری نبودند. به همین دلیل این برد برای ما خیلی مهم بود. برد مقابل چنین تیمی که برای گرفتن نتیجه آمده بود، بسیار سخت بود. وظیفه ماست که فاصله‌مان را از تیم‌هایی که در جدول تعقیب‌مان می‌کنند حفظ کنیم. تبریک فراوانی به بازیکنانم می‌گویم.
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قبول دارم که بازی را به سختی بردیم. ما در مقابل یک حریف خیلی خوب ایستاده بودیم. همه بازی‌ها را نمی‌شود در یک سطح مساوی برگزار کرد. به هر حال بازی‌های ضعیف هم جزو فوتبال است. در مورد مشکلاتی که بچه‌ها قبل از بازی داشتند نمی‌توانم صحبت بکنم. همه این‌ها جزوی از فوتبال است.

از جذب بازیکن محرومیم
او درباره جذب بازیکنان جدید گفت: تیم ما فعلا محروم است و نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را بگیریم اما قطعا کادر بازیکنان ما آنقدر قوی هستند که هم در لیگ برتر، جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی را داشته باشند.

 

فلسفه ما همین است
برانکو در پاسخ به این سوال که در طی بازی ۳۵۴ پاس برای تیم پرسپولیس رد و بدل شد و این تیم در سطح تیم‌های درجه یک آسیایی ظاهر شد، تحلیل‌تان چیست پاسخ داد: از اینکه شما این آمار را درآوردید خوشحالم. ما در مقابل ذوب آهن ۵۰۲ پاس دادیم و بیش از ۸۲ درصد از پاس‌هایمان صحیح بود. ما می‌دانستیم که سپیدرود بسته بازی خواهد کرد و این انتظار را داشتیم و این تیم سعی خواهد کرد که از طریق ضد حمله به دروازه ما هجوم بیاورد و تنها راه حل ما پاس‌های سرعتی خواهد بود که به نوعی این تیم را خسته کنیم و سعی کنیم بیشتر از کناره‌ها هجوم بیاوریم زیرا از قسمت میانه زمین خیلی سخت می‌شد نفوذ کرد مخصوصا روی ارسال‌های بلند. به هر حال این  فلسفه بازی ماست و طبیعی است که دنبال آن هستیم که با سرعت بیشتری بازی کنیم. این اصل کار ماست. همچنین موقعیت‌های خطرناک روی دروازه سپیدرود زیاد به وجود آمد. البته طبیعی است که نباید انتظار داشت همه موقعیت‌ها تبدیل به گل شود.

داوران عالی هستند
برانکو در پاسخ به این سوال که نحوه قضاوت این دیدار چگونه بود و اینکه داور در نیمه دوم روی صحنه مشکوک به پنالتی با پرسپولیس مهربانانه رفتار کرد اظهار کرد: من معمولا در رابطه با داوری بحثی نمی‌کنم. اگر متوجه شده باشید در بازی‌های قبلی در بازی قبلی تیم‌مان برابر ذوب آهن داور یک پنالتی به نفع آن تیم گرفت و ما هم در نشست خبری بعد از بازی بحثی در رابطه با آن موضوع نکردیم و در رابطه با این موقعیت‌های داوری هیچ گاه بحثی نمی‌کنم اما فکر می‌کنم که داوران عالی هستند. برای داور، این بازی، بازی سختی بود زیرا در چنین زمینی و در مقابل دو تیم محکم این بازی را قضاوت کردن خیلی ساده نیست. شاید داور می‌توانست در دقیقه اول به حسین کعبی کارت زرد نشان دهد. من فقط مثال زدم و قصد تفسیر داوری را ندارم.

 

گروه سختی داریم
سرمربی تیم پرسپولیس در رابطه با قرعه این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما با تیم‌های الوصل امارات و السد قطر که ژاوی و پورعلی‌گنجی را در اختیار دارد هم‌گروه شده‌ایم. گروه خیلی سختی داریم اما آمادگی این را داریم که در مقابل هر حریفی بازی کنیم.

 

توپ در این چمن درست حرکت نمی کند
او در پاسخ  به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه زمین چمن مصنوعی ورزشگاه سردار جنگل از کیفیت بازی کاست پاسخ داد: این موضوع همیشه مشکلاتی را به وجود می‌آورد. من در کنفرانس قبل از بازی هم عرض کردم تیم ما اصلا به خاطر طبیعی نبودن چمن دنبال بهانه و توجیهی نیست. این زمین همان گونه که برای تیم سپیدرود مشکل بود برای ما هم این گونه بود. اما این یک واقعیت است که این زمین باعث می‌شود حرکت توپ کندتر شده و مسیرش منحرف شود. من دیروز هم به این موضوع اشاره کردم.

جزییات توافق باقی مانده است
برانکو در پاسخ به این سوال که گرشاسبی، سرپرست باشگاه گفته که تا چند روز دیگر قرارداد برانکو تمدید خواهد شد گفت: مهم‌ترین مسئله این است که همه ما خوب کار می‌کنیم و در حال حاضر در صدر جدول هستیم. خیلی خوشحالم که هم باشگاه و هم هواداران دوست دارند که من بمانم. یک سری جزئیات دیگر مانده است که باید روی آن‌ها توافق کنیم ولی به هر حال مهم‌ترین مسئله این است که نتایج خوبی می‌گیریم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو