زمان انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ -

گلر جنجالی زنان آمریکا در رویای ریاست فدراسیون

هوپ سولو، گلر افسانه ای تیم ملی آمریکا برای ریاست فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کاندیداتوری کرد.

سرای نور؛

انتخابات فدراسیون فوتبال آمریکا سال آینده برگزار خواهد شد . سانیل گولانی از سال ۲۰۰۶ ریاست فدراسیون آمریکا را برعهده دارد ولی اوایل هفته گذشته اعلام کرد که در انتخابات پیش رو شرکت نخواهد کرد و رئیس جدیدی باید جانشین او شود. حالا هوپ سولو که اخیرا با متهم کردن سپ بلاتر به آزار جنسی، جنجال بسیاری در دنیای فوتبال به وجود آورد، مدعی شد که قصد دارد برای انتخابات ریاست فدراسیون آمریکا که سال آینده برگزار می‌شود، شرکت کند.

او در فیس بوکش نوشت:” از وقتی یک دختر جوان بودم، تمام آنچه می‌خواستم این بود که در بالاترین سطح برای آمریکا فوتبال بازی کنم. می‌خواستم جام جهانی و المپیک را ببرم. در آمریکا، ایمان به سیستم ، به مربیان، به استعداد ها و مسئولین فوتبال را از دست داده ایم. حالا باید دوباره روی اهدافمان تمرکز کنیم.

زمان در عبور است. من در حال سفر در دور دنیا هستم تا مشکلات را بشناسم و چیزهای جدید یاد بگیرم. با تیم‌های خارجی، بازیکنان و فدراسیون ها دیدار کرده ام. من با روسای فدراسیون یونایتد برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی آمریکا نیز صحبت هایی انجام داده ام. در این مدت، مسئولیت سنگین رهبری را یاد گرفته ام و توانایی این را دارم که جلوی مشکلات را بگیرم.”

یکی از سخن گو‌های فدراسیون فوتبال آمریکا تایید کرده که هوپ سولو برای اینکه بتواند کاندید انتخابات فدراسیون آمریکا شود، نیاز به تایید ۳ نفر از رای دهندگان دارد. این تاییدیه باید تا پیش از ۱۲ دسامبر (۴ روز دیگر) به فدراسیون ارائه شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو