زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ -

کونته: هازارد باید با رونالدو و مسی رقابت کند

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی مدعی شد که ادن هازارد باید خود را به سطح مسی و رونالدو برساند.

سرای نور؛رونالدو روز پنجشنبه موفق شد برای پنجمین بار توپ طلا را از آن خود کند و به رکورد لیونل مسی برسد. این دو ستاره در ده سال اخیر تمامی عناوین توپ طلا را بین خود تقسیم کرده اند؛ ولی کونته معتقد است که ستاره بلژیکی باید خود را به سطح این دو برساند.

او گفت:” در رونالدو، مسی و همینطور نیمار می‌توان یک سطح از عطش را دید. آنها گل اول را می‌زنند و به دنبال گل دوم هستند و پس از گل دوم، در تلاش برای زدن گل سوم هستند. آنها عطش بسیاری دارند و به همین علت بازیکنان ویژه ای هستند. آنها می‌خواهند برنده باشند. مهم نیست که فصل گذشته رونالدو برنده توپ طلا شده است. اگر از او یا مسی سوال کنید، آنها با عطش بالایی در جام جهانی شرکت خواهند کرد، زیرا این عطش در وجود آنهاست. آنها می‌خواهند برنده باشند و برنده و برنده. گذشته برای این بازیکنان مهم نیست. به همین علت، تکرار می‌کنم که برای آنها احترام ویژه ای قائلم، زیرا ماندن در این سطح به تلاش بسیاری نیاز دارد.

ادن بازیکن بسیار مهمی برای ماست و در طول بازی ها، تاثیر زیادی در تیم ما دارد. با این حال من مربی او هستم و سعی می‌کنم او را رو به جلو حرکت دهم. دوست دارم این عطش را «آتش» مقدس بنامم. وقتی در شما این آتش مقدس وجود داشته باشد، دائم به دنبال کسب پیروزی هستید. هر کدام از ما این آتش مقدس را داریم و باید راهی پیدا کنیم تا آن را بهبود ببخشیم.

ادن شخصیت جنگیدن با بازیکنان بزرگ را دارد، بنابراین باید خودش را تقویت کند و سال بعد با مسی و رونالدو رقابت کند. او پتانسیلش را دارد؛ ولی باید از فرصت‌هایش استفاده کند.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو