زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ -

حسینی: نیمکت نشینی‌ام، نظر آقا فیروز است

مدافع باتجربه گسترش فولاد که این روزها کمتر در ترکیب ثابت قرار دارد با این موضوع کنار آمده و می‌گوید تابع نظرات و تصمیم کادرفنی است.

سرای نور؛درباره پیروزی گسترش فولاد در هفته های گذشته اظهار داشت: از اینکه بالاخره از روزهای بد دور شدیم و روی دور موفقیت افتادیم خدا را شکر می‌کنم.

 

فکر می‌کنم ما فقط به یک استارت نیاز داشتیم که این موضوع از پیروزی ۳ گله‌مان مقابل سایپا رقم خورد، حالا هم باید مقابل خونه‌به‌خونه نتیجه خوبی بگیریم تا ثابت کنیم که این نتایج اتفاقی نبوده است.

وی افزود: البته نکته جالب و قابل توجه فاصله کم تعطیلات نیم فصل است. شاید اگر زمان تعطیلات بیشتر می‌شد تیم‌هایی مثل ما که نتایج خوبی در هفته‌های اخیر گرفته‌اند با وقفه دچار مشکل می‌شدند و بدن‌ها به قولی سرد می‌شد و دیگر از گرمای مسابقات دور می‌شدیم.

مدافع گسترش فولاد درباره نیمکت‌نشینی‌اش بعد از حضور مجدد در فوتبال تبریز خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام که بازیکن در هر شرایطی باید احترام سرمربی را حفظ کند و حرفه‌ای‌گری کند، این اعتقادی است که بنده به آن دارم. مطمئنا هیچ‌کس به اندازه آقای کریمی برای تیم دلسوزتر نخواهد بود و او صلاح تیم را بهتر می‌داند. احتمالا جوانانی که در پست من به میدان می‌روند، بهتر از من دیده شدند و آقافیروز برای آنکه به تیم خدشه‌ای وارد نشود این تصمیم را گرفته‌اند. من مطیع نظرات سرمربی هستم و اولویتم موفقیت تیم است، حضور من در زمین وقتی اهمیت پیدا می‌کند که تیمم موفق باشد که خدا را شکر این اتفاق طی هفته‌های اخیر برای ما رقم خورده است.

حسینی در پاسخ به سوالی که بعد از ۱۰ سال حضور در شهر تبریز توقع ندارد در ترکیب ثابت باشد و انگیزه‌اش با نیمکت‌نشینی کمتر نمی‌شود، عنوان کرد: درست است به نسبت سایر هم‌تیمی‌هایم سابقه بیشترین حضور در گسترش را دارم؛ اما در فوتبال این موضوعات مهم نیست و من بی‌توجه به این مسائل تمام تلاشم را می‌کنم و سعی می‌کنم در آمادگی بدنی صددرصد باشم تا هر زمان تیم به من نیاز داشت در بهترین وضعیت جسمانی در زمین حاضر شوم و به مدد تیمم بروم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو