زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ -

شرایط اضطراری خط دفاعی رئال مقابل سویا

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید برای چینش تیمش مقابل سویا، کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

سرای نور؛زیدان ۴ مدافع در فهرست تیمش دارد که برای دیدار مقابل سویا، ۳ مدافع غایب خواهند بود. همچنین کاسمیرو نیز به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. رئال برای حفظ فشار بر بارسلونا، نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارد و هرگونه لغزش، بار دیگر اختلاف انها با صدر جدول را افزایش خواهد داد. دنی کارواخال به علت کسب کارت زرد پنجم در این فصل نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. کاسمیرو نیز به همین علت در این دیدار غایب خواهد بود و راموس که در دیدار مقابل بیلبائو با کارت قرمز روبرو شد، در این دیدار محروم است.

واران در دیدار چمپیونزلیگ مقابل دورتموند دچار مصدومیت شد و به دیدار امروز سپیدپوشان نمی‌رسد و غایب دیگر آنها، خسوس وایه خو، مدافع جوان اسپانیایی است که او نیز در تمرینات جمعه هفته گذشته مصدوم شد. مشکل او جدی نیست؛ ولی دو بازی اخیر رئال را از دست داده و بسیار بعید است که به بازی امروز نیز برسد.

در خوشبینانه ترین حالت، اگر وایه خو به این بازی برسد و اشرف حکیمی نیز در سمت راست به میدان برود، ناچو و وایه خو در مرکز خط میانی قرار خواهند گرفت و در سمت چپ، مارسلو به میدان خواهد رفت. اگر وایه خو به این بازی نرسد، مارکوس یورنته در مرکز خط میانی رئال قرار خواهد گرفت زیرا آلوارو تخرو، مدافع کاستیا نیز به علت ۵ کارته شدن محروم است. بدین ترتیب، زیدان برای این بازی گزینه های زیادی نخواهد داشت.

با این حال در مرکز زمین، گزینه های زیزو بیشتر خواهد بود. متئو کواچیچ که در دیدار مقابل دورتموند نیز ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد، در خط میانی جانشین کاسمیرو می‌شود و لوکا مودریچ، ایسکو و تونی کروس نیز در خط میانی به میدان خواهند رفت. در خط حمله نیز کریم بنزما و رونالدو حضور خواهند داشت. این بازی می‌تواند به کابوسی برای رئال تبدیل شود؛ ولی این وظیفه زیدان است که شرایط را به کلی برای رئال تغییر دهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو