زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ -

برانکو: کی‌روش پیش از حضور در ایران با من مشورت کرد

برانکو میگوید کارلوس کی‌روش پیش از حضور در ایران با او تماس گرفته و اطلاعاتی راجع به ایران گرفته است.

سرای نور؛برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و مرد اول نیمکت پرسپولیس در ۴ فصل اخیر، ظهر امروز گفتگویی مفصل در یکی از برنامه های تلویزیونی داشت و پاسخگوی سوالات متنوعی شد. در این بین بخش آخر صحبت های او که راجع به تیم ملی، کارلوس کی روش و اردوهای پیش روی تیم ملی بود، را در زیر میخوانید:

 

برانکو درخصوص اختلاف با کی روش گفت: من با کسی مشکل ندارم اما هرکسی میتواند نظرات و ایده های خودش را داشته باشد. موضوعی که شما نمیدانید این است که  پیش از حضور در ایران کی روش با من تماس گرفت و اطلاعاتی راجع به ایران خواست. من هم به او گفتم اگر پیشنهاد داری حتما به ایران برو.چون در محیطی خواهی بود که مردم عاشق فوتبال و بازیکنان بسیار زحمتکش هستند و با آن ها میتوانی نتیجه بگیری.

 

او ادامه داد: من فقط یک جا موافق نبودم. آن هم زمانی که در تابستان میخواستند بازیکنان را برای اردوی تیم ملی بگیرند و من بمانم با ۵ بازیکن و یک هفته مانده به لیگ بازیکنان را بدهند.

 

برانکو همچنین درخصوص پیشنهاد جدید کی‌روش هم نکاتی را بیان کرد: از لحاظ فنی چطور می‌شود این را سازماندهی کرد؟ یک بازی چهارشنبه، یکی پنج شنبه و یکی جمعه برگزار می‌شود وچطور میشود این پیشنهاد را اجرا کرد؟ البته فعلا نامه و درخواستی مبنی بر این درخواست به ما نرسیده است.

 

سرمربی سابق تیم ملی درباره تداخل لیگ قهرمانان با اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی و این سوال که آیا حاضر است به تیم ملی بازیکن بدهد نیز اینطور پاسخ داد: همه چیز بستگی به شرایط دارد. زمانی که من در تیم ملی بودم، صباباطری و سپاهان بازی هایی داشتند که تعیین کننده نبود و بازی مهمی نبود اما آن ها به ما بازیکن ندادند! حالا هم بستگی دارد که شرایط چطور باشد. من در سه سال اخیر ندیدم کسی به برنامه ما توجه کند و درخصوص آن سوال بپرسد.

 

برانکو در پاسخ به صحبت کی روش مبنی بر عدم آمادگی بازیکنان داخلی نیز گفت: من مایل نیستم وارد جزئیات شوم و تاکنون کسی نیامده سطح بازیکنان من را ببیند اما میتوانم بگویم که امیری از مجموع ژاوی و اینیستا هم بیشتر می‌دود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو