زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ -

جدال سرخابی‌ها در کلین شیت و بهترین خط دفاعی

پرسپولیسی ها با 9 کلین شیت و 6 گل خورده در نیم فصل اول گوی سبقت را از استقلالی که 8 کلین شیت و 9 گل خورده داشته ربودند.

سرای نور؛رسپولیس با ۹ کلین شیت در نیم فصل اول رکوددار بازی های بدون گل خورده است که البته این تیم در دیدار معوقه خود مقابل صنعت نفت آبادان این فرصت را دارد تا کلین شیت های خود را دو رقمی کرده و دست نیافتنی تر شود. سرخپوشان کلین شیت های این فصل خودشان را مقابل فولاد، نفت تهران، گسترش فولاد، استقلال، سایپا، پدیده، پارس جنوبی جم، ذوب آهن و سپیدرود به ثبت رساندند. در همه این ۹ دیدار علیرضا بیراوند سنگربان اول پرسپولیس بوده است.

جالب است بدانید استقلال با ۸ کلین شیت در رده دوم و بعد از پرسپولیس قرار دارد. آبی پوشان مقابل استقلال خوزستان، تراکتورسازی، فولاد، نفت تهران، سیاه جامگان، گسترش فولاد، پیکان و سپاهان موفق به بسته نگه داشتن دروازه خودشان شده اند. از این آمار ۲ کلین شیت در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان و با حضور سیدمهدی رحمتی اتفاق افتاده است. در ۶ دیدار دیگر وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان بوده و سیدحسین حسینی وظیفه محافظت از قفس توری آبی پوشان را بر عهده داشته است. پیکان با ۷ کلین شیت و گسترش فولاد با ۶ کلین شیت دیگر تیم های موفق در این زمینه هستند.

وقتی آمار گل های خورده ۱۶ تیم لیگ هفدهم را بررسی می کنیم بازهم متوجه خواهیم شد که استقلالی ها جدی ترین رقیب پرسپولیس در این حوزه هستند. شاگردان برانکو با ۶ گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند و رکورد خیره کننده ای از خود برجای گذاشته اند. آبی پوشان نیز با ۹ گل خورده صاحب دومین خط دفاعی برتر لیگ هفدهم هستند. آنها ۷ گل را طی ۸ بازی با سرمربیگری علیرضا منصوریان و یک گل را مقابل سپیدرود با هدایت میک مک درموت دریافت کرده اند. استقلالی ها طی ۷ دیداری که با شفر در لیگ برتر به میدان رفته اند، تنها یک گل خورده اند و آن هم در دقیقه ۲۲ دربی ۸۵ و از روی نقطه پنالتی!
ضمن اینکه تیم های پیکان با ۱۰ گل خورده و پارس جنوبی جم با ۱۱ گل خورده در رده بعدی جدول بهترین خط دفاعی لیگ هفدهم قرار دارند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو