زمان انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ -

جپاروف: گروه مرگ؟ از هیچ تیمی ضعیف تر نیستیم

هافبک ازبکستانی استقلال نظر جالبی در مورد قرعه کشی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

سرای نور؛سرور جپاروف که یکی از ستاره های استقلال در نیم فصل اول بوده است، در مورد ۲ گلی که به سپاهان زد گفت: من در تمام بازی ها تلاش می کنم گلزنی کنم، چون گل زدن پاداش مهمی برای هر بازیکن محسوب می شود. ما برای تثبیت پیروزی مان به گل دوم نیاز داشتیم  و گل سوم هم روی موقعیت شوت زنی که نصیبم شد، زدم.

او در مورد این که گل سوم او را کمک داور آفساید اعلام کرد، اما علیرضا فغانی آن را صحیح خواند هم می گوید: این یک تصمیم شجاعانه از سوی داور بازی بود. در این صحنه اصلا علی قربانی جلوی دید دروازه بان سپاهان نبود و پشت او ایستاده بود و بنابراین آفساید در این صحنه اصلا معنایی نداشت.

هافبک استقلال درباره اینکه در این سن و سال همچنان بعد از هر گل پشتک می زند هم گفت: سن برای من فقط یک عدد است و شما می بینید که از نظر بدنی کاملا آماده هستم. من در زمین مثل جوان ها می دوم و بازی می کنم و بنابراین کار سختی نیست که در سن ۳۵ سالگی پشتک بزنم.

جپاروف در مورد قرعه کشی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می گوید: فکر می کنیم گروه ما سخت است و در عین حال هیجان انگیز. به هرحال بازی با الهلال، العین و حتی الریان بسیار جذاب است و تمام بازیکنان از این اتفاق لذت می برند. ما تمام تلاش مان را می کنیم که بهترین اتفاق ها را رقم بزنیم و نتایج خوبی بگیریم.

هافبک استقلال در مورد کار سخت استقلال برای صعود به مرحله بعد هم می گوید: گروه ما بسیار سخت است و یکی از دلایل سخت بودن صعود هم حضور استقلال است. شما می گویید تیم های هم گروه استقلال قوی هستند؛ اما من می گویم ما از هیچ تیمی در گروه مان ضعیف تر نیستیم.

جپاروف در مورد اینکه استقلال فصل قبل از العین ۶ گل دریافت کرد هم می گوید: من فصل قبل در استقلال نبودم و نمی دانم شرایط آن بازی چطور بود. چیزی که می دانم این است که استقلال در این فصل تیم بزرگی است و آماده برای انجام کارهای بزرگ.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو