زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شد

منابع رسانه ای اعلام کردند نخست وزیر رژیم صهیونیستی لیبرمن را به عنوان وزیر جنگ جدید این رژیم و به عنوان جانشین موشه یعلون انتخاب کرده است.

به گزارش سرای نور؛ به نقل از فلسطین الیوم، منابع رسانه ای از انتخاب «لیبرمن» رئیس حزب اسرائیل خانه ما است، به عنوان وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی خبر می دهند.

بر اساس این گزارش آویگدور لیبرمن رئیس حزب اسرائیل خانه ما است، از سوی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان جانشین «موشه یعلون» به سِمَت وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس انتخاب شده است.

در پی این اقدام حزب لیکود به ریاست نتانیاهو به لیبرمن تبریک گفت و از حزب تابع وی خواست که مذاکرات را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان رساند. زیرا حزب اسرائیل خانه ما است، جایگاهی طبیعی در کابینه نتانیاهو دارد و معارض وی تلقی نمی شود.

گفتنی است نتانیاهو پیش از اعلام این خبر با موشه یعلون وزیر جنگ کابینه خود دیدار داشته و در جریان این دیدار به وی اعلام کرده که لیبرمن قصد دارد جانشین وی را قبول کند.

همچنین پیش از این دیدار نیز نتانیاهو با لیبرمن برای قطعی کردن ورود وی به کابینه اش دیدار کرده بود. این در حالی است که اسحاق هرتزوگ رئیس ائتلاف مخالفان کایبینه نتانیاهو قبل از این اقدام نتانیاهو با وی مخالفت کرده بود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو