زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ -

لغزش گالاتاسرای و فریاد “تریم، تریم” در ترک تله‌کام

شب گذشته گالاتاسرای در چارچوب هفته پانزدهم در خانه میزبان تیم آکیسار اسپور بود و دریافت دو گل در نیمه اول، حواشی ویژه ای به دنبال داشت.

سرای نور؛در نیمه اول علی رغم اخراج شدن بازیکن آکیسار ، آنها توانستند با گل به خودی مایکون، مدافع گالاتاسرای و گلزنی اولجان آدین، با ۲ گل نیمه اول را پیروز به رختکن بروند. نکته قابل توجه، گلزنی اولجان آدین بازیکن سابق گالاتاسرای با لباس تیم آکیسار اسپور بود. او از گالاتاسرای خاطرات خوشی ندارد و نیمکت نشینی های پی در پی و عدم حضور در لیست اصلی باعث شد که او با خاطره بدی از ترک تله کام  آرنا جدا شود. اوهمچنین  بابت عدم پرداخت مطالباتش به فدراسیون فوتبال ترکیه شکایت کرده بود و به همین دلیل، گلزنی اش در این دیدار، اهمیت زیادی داشت.

در کنار این اتفاق در دقایق پایانی نیمه اول اتفاقات عجیب دیگری در جایگاه هواداران اتفاق افتاد . عده ای از طرفداران گالاتاسرای که به شرایط تیمشان معترض بودند  شعار هایی در مورد بازگشت تریم به گالا دادند و خواستار استعفای ایگور تودور شدند.

 

 

 

 

البته  با شروع نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و گالاتاسرای با گل های فرناندو ،گومیس ، بلهاندا و فغولی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد تا حواشی نیمه اول تا اندازه ای فراموش شود.

 

گالاتاسرای با این پیروزی در رده دوم لیگ قرار گرفت؛ هرچند عملکرد بی ثبات تیم  باعث شده است که همچنان احتمال اخراج ایگور تودور در نیم فصل و حضور فاتح تریم روی نیمکت گالا وجود داشته باشد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو