زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ -

پاتریس اورا و فلیپه لوییز در لیست خرید گالاتاسرای

باشگاه گالاتاسرای به دنبال جذب پاتریس اورا، مدافع چپ سابق منچستریونایتد و فلیپه لوییز، مدافع برزیلی اتلتیکو مادرید است .

سرای نور؛گالاتاسرای فصل گذشته در پست دفاع چپ بحران جدی داشت و این ضعف به پاشنه آشیل این تیم در فصل گذشته تبدیل شد. دراین فصل ایگور تودور، سرمربی گالاتاسرای، لاسمین لاتولیچی را از کارابوک اسپور خرید اما عملکرد ضعیف لاتولیچی و مارتین لینس نروژی باعث شد که سران گالاتاسرای به دنبال به خدمت گرفتن بازبکن جدیدی در این پست باشند .

گفته می شود این باشگاه با کواندو آساموا، مدافع چپ یوونتوس به توافق رسیده و حالا آن ها به دنبال بازیکنی هستند که بتواند در صورت عدم حضور آساموآ در این پست انتخاب بعدی تودور باشد. به همین دلیل قصد دارند پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد را به خدمت بگیرند.

 

 

پاتریس اورا که فصل را با تیم مارسی آغاز کرد به دلیل رفتار غیر ورزشی در بازی لیگ اروپا از این تیم اخراج شد به دلیل قیمت صفر گزینه بسیار جذابتری برای این تیم ترک است .

 

سران گالا همچنین مذاکراتی با مدیر برنامه فلیپه لوییز  و سران آتلتیکو مادرید داشته اند و قصد دارند در صورت ناکامی در به خدمت گرفتن اورا، این ملی پوش برزیلی را به تیم شان اضافه کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو