زمان انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ -

گواردیولا: پیروزی‌ مقابل مورینیو، خاص و ویژه نیست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که کسب پیروزی مقابل مورینیو، اتفاق ویژه و خاصی نیست.

سرای نور؛و تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی، امروز در دیداری حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت و مهم ترین دیدار فصل  لیگ برتر تا به اینجا را برگزار خواهند کرد. گواردیولا در زمان حضورش در بارسا بارها با مورینیو روبرو شد و پیروزی های خوبی مقابل تیم‌های آقای خاص به دست آورد. با این حال گواردیولا معتقد است که این پیروزی‌ها برای او ویژه و خاص نبوده اند.

او گفت:” من و ژوزه بارها با هم در دیدارهای بزرگ روبرو شده ایم، هم برده ایم و هم باخته ایم. در طول ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ سال آینده نیز همین روند ادامه خواهد داشت. من او را شکست خواهم داد و او هم من را شکست خواهد داد. نظر من راجع به عملکرد او هیچگاه تغییر نخواهد کرد. می‌دانم که دیدگاه ما راجع به فوتبال متفاوت است.

ما دوست داریم رقابت کنیم، دوست داریم پیروز شویم ولی حرف من را باور کنید، وقتی مورینیو را شکست می‌دهیم، اتفاق ویژه ای رخ نداده است. من می‌خواهم که پیروز شوم ولی انسانی کوچک هستم. وقتی شکست می‌خورم، آن را قبول می‌کنم و سعی می‌کنم از آن برای حرکات بعدی یاد بگیرم. برای همکارانم احترام زیادی قائل هستم، همینطور برای ژوزه. “

پپ درباره سبک بازی دفاعی و کسب موفقیت با این سبک گفت:” کسب موفقیت با حمله کردن را دوست دارم ولی رسیدن به موفقیت با دفاع کردن مورد علاقه من نیست. برخی مربیان با متقاعد کردن بازیکنان به سیستم دفاعی می‌توانند موفق باشند. ولی وقتی شما به چیزی اعتقاد ندارید، نمی‌توانید بازیکنان را متقاعد کنید که با آن روش بازی کنند. به نظرم غیرممکن است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو