زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ -

طلایی‌پوشان در انتظار ورود بازیکنان جدید

پس از کسب نتایج ضعیف سپاهان در نیم فصل اول تاکنون سه بازیکن و یک مربی از فهرست این تیم کنار گذاشته شدند.

سرای نور؛نتایج ضعیف طلایی پوشان در نیم فصل اول سبب شد تا تغییرات این تیم پیش از پایان نیم فصل آغاز شود و ژایرو رودریگوئز برزیلی که برای بازی در پست دفاع میانی به این تیم آمده بود و در هفته های ابتدایی نیز بازیکن ثابت به شمار می رفت، پیش از پایان رقابت های نیم فصل در فهرست خروجی قرار بگیرد و پس از توافق با مدیران باشگاه قرادادش را فسخ کند و ایران را ترک کند.

البته این مدافع برزیلی تنها خروجی سپاهان نبود و آنها در ادامه عذر دروازه بان برزیلی خود را که دومین فصل حضورش را در این تیم تجربه می کرد، خواستند و شاهین ثاقبی نیز که از ملوان به این تیم پیوسته بود با همین سرنوشت مواجه شد.

علاوه بر این سه بازیکن، تونچی مردولیاس مربی گلرهای سپاهان و دستیار زلاتکو کرانچار نیز به دلیل عملکرد ضعیف دروازه بان های تیم در نیم فصل اول از تیم کنار گذاشته شد و کریم قنبری به عنوان دستیار جدید سرمربی کروات سپاهان برگزیده شد. ضمن اینکه علی لسان فولادی هم مسئولیت مربیگری گلرهای سپاهان را برعهده گرفت.

با این وجود سپاهانی ها که اکنون در اردوی کیش حضور دارند هنوز در بخش جذب بازیکن موفق به اضافه کردن گزینه های مورد نظر خود نشده اند. اگرچه مهدی شریفی مهاجم سابق تراکتورسازی به تیم بازگشته و مسعود حسن زاده هم پس از مصدومیت طولانی مدت به تمرینات اضافه شده و نرم دویی را آغاز کرده، ولی هنوز تیم کرانچار برای حضور در نیم فصل دوم به تقویت نیاز دارد.

جذب یک دروازه بان باتجربه و البته با کیفیت گزینه ی اول سپاهان در بازار نقل و انتقالات زمستانی است و از همین رو سپاهانی ها هر گزینه ای که ویژگی های مورد نظر آنها را داشته باشد، زیر نظر گرفته اند و در صورت امکان با آنها وارد مذاکره شده اند، اما هنوز این مذاکرات به نتیجه ای نرسیده است.

علاوه بر جذب دروازه بان، جذب یک هافبک بازیساز نیز از اولویت های کرانچار است؛ ولی در این پست هم هنوز آنها با گزینه های مورد نظر خود به توافق نرسیده اند.

با این وصف طی روزهای آینده بدون شک شاهد عقد قرارداد سپاهان با گزینه های مد نظر کرانچار و اضافه شدن آنها به اردوی کیش خواهیم بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو