زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ -

مورینیو: اینجا نیامده ام که پاسخ گواردیولا را بدهم

ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد علاقه ای به پاسخ دادن به صحبت های پپ گواردیولا نداشت.

سرای نور؛گواردیولا تمام شایعات در مورد شادی بیش از حد بازیکنان تیمش را تکذیب کرد و وقتی این خبر به مورینیو رسید او با بی تفاوتی از آن گذشت.

مورینیو گفت: “من اینجا نیستم که در مورد صحبت های گواردیولا حرف بزنم. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر بورنموث قرار داریم نه مصاحبه بعد از بازی با سیتی و تنها چیزی که برایم سوال است تفاوت در رفتارها و نحوه تربیت افراد است؛ فقط همین.

مثل همیشه شما وقتی می بازید انگیزه بیشتری برای پیروز شدن دارید، زیرا هیچکس دوست ندارد یک بار یا ۲ بار مغلوب شود. این موضوع مربوط به همه تیم های جهان است که وقتی در یک بازی می بازید در مسابقه بعدی شما بیشتر تلاش خواهید کرد.

ما برابر چلسی شکست خوردیم و بازی بعدی ما کمی بیشتر برای پیروزی تلاش کردیم. چلسی هم این هفته مغلوب شد و مطمئنا در بازی بعدی آنها کمی بیشتر برای ۳ امتیاز تلاش می کنند. در فصل گذشته ما هفت یا هشت امتیار در این مقطع کمتر داشتیم و بازی قبلی ما مقابل بورنموث در خانه مساوی کردیم، پس حالا سعی می کنیم بهتر عمل کنیم.

وقتی ۸ امتیاز از سیتی عقب بودیم گفتم که باید بازی به بازی پیش برویم و سعی کنیم در هر مسابقه پیروز شده و حداکثر امتیازات را کسب کنیم.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو