زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ -

بازیکنان ایران لیاقت داشتن کف‌پوش استاندارد را دارند

سرمربی تیم ملی فوتسال تاکید کرد بازیکنان تیم ملی لیاقت بازی در کف‌پوش‌های استاندارد و حرفه‌ای را دارند.

سرای نور؛به نقل از تسنیم ، محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه مراسم رونمایی از کف‌پوش آکادمی ملی فوتبال اظهار داشت: از دبیرکل فدراسیون بابت زحماتی که کشیده تشکر می‌کنیم. او در این مدت کمک زیادی به ما کرده است، اتفاقات خوبی هم در چند وقت گذشته افتاده، این کف‌پوش یکی از بهترین‌های جهان است و تمام مسابقات روز دنیا در همین کف‌پوش‌ها برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: بچه‌های ما لیاقت داشتن چنین کف‌پوش‌هایی را دارند. به امید خدا دیگر با وجود این سالن‌ها شاهد مصدومیت بازیکنان‌مان نباشیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال‌ در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا بهتر نبود در حاشیه این مراسم پاداش‌های ملی‌پوشان هم پرداخت می‌شد، گفت: پاداش‌ها را قبلاً پرداخت کردند و چیزی نمانده است.

 

ناظم‌الشریعه درباره قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا و هم گروهی تیم ملی کشورمان با عراق، چین و میانمار تصریح کرد: تمام گروه‌ها شرایط خاص خودش را دارد، اما باید قبول کنیم فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است. چیزی که کاملاً مشخص است این است که چند کشور خودشان را از بقیه جدا کرده‌اند. تیم‌هایی مثل تایلند، ژاپن و ازبکستان نسبت به گذشته خیلی متفاوت شده‌اند و من فکر می‌کنم در آینده این تیم‌ها شرایط خوبی خواهند داشت.

 

وی درباره انتقادهایی که در گذشته از فشردگی لیگ انجام داده بود، خاطر نشان کرد: اکنون هم نگرانی‌ ما بابت این است که لیگ بسیار فشرده برگزار می‌شود، فقط خدا کند کسی از بازیکنان ما مصدوم نشود چون همه آنها را با توجه به این که جوانگرایی کرده‌ایم نیاز داریم. امسال شرایط سختی داریم ولی امیدواریم بازی‌های خوبی را مردم ببینند و لذت ببرند.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال‌ در واکنش به سوالی مبنی بر این که تکلیف دعوت شمسایی به تیم ملی به کجا رسید، گفت: شمسایی خودش کاملاً در جریان این موضوع هست و با دبیرکل فدراسیون جلسه گذاشته و قرار است برای چند بازی دعوت شود و تعداد گل‌های ملی‌اش را افزایش دهد.

 

ناظم‌الشریعه درباره این که او همواره از کارلوس‌کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال تمجید کرده است و حالا قرعه تیم ملی فوتبال را در جام جهانی چه‌طور می‌بیند؟ عنوان کرد: کی‌روش مربی حرفه‌ای است و باعث افتخار ما است، وقتی کسی نتایج خوبی کسب می‌کند وظیفه ما است که از او حمایت کنیم. من به تیم ملی در جام جهانی خوشبین هستم. چون تفکرات کی‌روش روی تیم ملی ما تاثیرگذاشته است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو