زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ -

انتقاد تند و بی سابقه زلاتان از گواردیولا

زلاتان، ستاره سوئدی یونایتد در مورد دوران دشوار حضور خود در بارسلونا و فعالیت زیر نظر گواردیولا صحبت کرد.

سرای نور؛زلاتان دوران نسبتا ناموفقی را در نوکمپ سپری کرد و تنها بعد از یک سال از این تیم جدا شد. ستاره سوئدی مشکلات خود با پپ گواردیولا را حالا بازگو کرده است.

زلاتان گفت: “جدایی از اینتر برای من سخت بود؛ زیرا رابطه خوبی با موراتی داشتم؛ اما بعد از یک یا دو روز، دو باشگاه با هم مذاکره کردند و بعد از ۲۰ دقیقه، همه چیز انجام شد. بعد از آن مینو رایولا به من زنگ زد و ما با هم به آنجا رفتیم، همه کارها انجام شده و قرارداد امضا شد و کنفرانس مطبوعاتی ما نیز مهیا گشت.

من به ماکسول نیز که تازه راهی بارسلونا شده بود گفتم کفش های من را با خودت ببر و آن را آماده کن تا من هم به آنجا برسم. در ابتدا من شرایط خوبی داشتم و بارسلونا نیز تیمی رویایی بود که مسی، اینیستا، ژاوی، تیری آنری و دنی آلوس را در اختیار داشت. من در شش ماه اول گل های زیادی به ثمر رسانده بودم و ما دو سوپر جام نیز به دست آوردیم.

پس از آن بارسا سیستم و تاکتیک خود را تغییر داد که این اتفاق برای من خوب نبود، بنابراین من به باشگاه رفتم تا با گواردیولا صحبت کنم. من به گواردیولا گفتم که او دیگر بازیکنان را برای مسی قربانی کرده است و وی در پاسخ ادعا کرد که مرا درک می کند.

بعد از این اتفاق من نیمکت نشین شدم و گواردیولا نیز مشکل را خیلی جالب حل کرد، زیرا او دیگر با من صحبت نمی کرد و یا حتی به من نگاه هم نمی کرد!

من به هر اتاقی می رفتم گواردیولا از آن خارج می شد و هرگاه من می خواستم او را ملاقات کنم به جای دیگری می رفت، پس من متوجه شدم که چیزی فراتر از فوتبال وجود دارد.

من در اولین روز تمرین به یاد می آورم که او به من گفت بازیکنان بارسلونا به تمرین با فراری یا پورشه نمی آیند. او پیش از این من را قضاوت کرده بود در حالیکه شناختی از من نداشت.

من در آینده متوجه شدم که چنین مشکلاتی برای اتوئو و مانزوکیچ هم رخ داده است. گواردیولا بدترین مربی من بود، زیرا هنوز بالغ نشده بود وگرنه یک مرد مشکلات خود را حل می کند.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو