زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ -

جلسه تاج و ناظم‌الشریعه برای جام ملت‌های فوتسال آسیا

اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم‌های ملی بحث و گفت‌وگو کردند که از مهم‌ترین مباحث آن تعیین نقشه راه تیم ملی امید بود.

سرای نور؛و به نقل از ایسنا، دیروز (دوشنبه) جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال برگزار شد و اعضای این کمیته به بحث و تبدال نظر درباره وضعیت تیم‌های نونهالان و امید پرداختند.

تیم ملی امید تابستان سال آینده در بازی‌های آسیایی جاکارتا در اندونزی شرکت می‌کند و فدراسیون فوتبال به دنبال آماده سازی این تیم است. با توجه به این که امیدها مجوز حضور در دور نهایی قهرمانی آسیا را به دست نیاوردند، دی ماه سال جاری در آسیا بازی نمی‌کنند و به همین دلیل، فدراسیون قصد تصمیم گیری شتاب زده ندارد. در جلسه دیروز هم نام هیچ مربی‌ای مطرح نشد و فعلا درباره نقشه راه این تیم تصمیم گیری کردند.

پیش از این امیرحسین پیروانی سرمربی تیم ملی امید بود که با کسب نتایج ضعیف و عدم کسب مجوز حضور در دور نهایی قهرمانی آسیا به کار خود پایان داد. همچنین اعضای کمیته درباره وضعیت تیم ملی نونهالان نیز بحث و تبادل نظر کردند تا استعدادیابی و پرورش بازیکنان ملی پوش از این رده سنی آغاز شود.

با توجه به حذف تیم ملی جوانان از رقابت‌های قهرمانی آسیا، هیچ برنامه‌ای برای این تیم وجود ندارد و قرارداد محمد پورغلامی سرمربی این تیم هم به پایان رسیده و دیگر سمتی در تیم ملی جوانان ندارد.

فردا نیز جلسه‌ای بین مهدی تاج و محمد ناظم الشریعه برگزار می‌شود و رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره آماده‌سازی تیم ملی باری حضور در جام ملت‌های فوتسال آسیا که بهمن ماه برگزار می‌شود، تصمیم گیری می‌کنند.

با انجام قرعه کشی این مسابقات، تیم ملی فوتسال ایران با تیم‌های میانمار، عراق و چین هم گروه شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو