زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ -

تشریح آخرین وضعیت جدایی مهدی طارمی از تیم فوتبال پرسپولیس

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که طبق توافقاتی که باشگاه با مهاجم این تیم داشته، طارمی با پرسپولیس به توافق رسیده است.

به گزارش سرای نور؛ محمدعلی ترکاشوند در رابطه با خبر جدایی مهدی طارمی از جمع سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: ما در طول فصل دو بار با مهدی طارمی جلساتی را برگزار کردیم و با این بازیکن به توافقاتی رسیده‌ایم. طبق قراری که با هم گذاشتیم، قرار بود که پس از مسابقه پایانی لیگ، قرارداد طارمی را تمدید کنیم.

وی افزود: ما در این باره هیچ صحبتی با این بازیکن نداشته‌ایم و آخرین صحبت‌های ما مبنی بر تمدید قرارداد بود. الان هم توقع نداریم که طارمی بیاید و قراردادش را تمدید کند، زیرا او الان در تعطیلات به سر می‌برد و هفته آینده در رابطه با تمدید یا جدایی با این بازیکن صحبت خواهیم کرد.

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه باشگاه نفت اعلام کرده توافق با بازیکنانی که فصل آتی با این باشگاه قرارداد دارند، غیرقانونی است، تصریح کرد: ما هنگامی که با علیرضا بیرانوند قرارداد بستیم او برگه فسخ قراردادش را هم از باشگاه نفت و هم از سازمان لیگ به ما ارائه داد و ما هیچ کار غیرقانونی انجام نداده‌ایم و مشکلی برای انتقال بیرانوند به پرسپولیس وجود نداشت.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۹ اردیبهشت, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو