زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ -

۸۴ پایگاه اورژانس مازندران در طرح امداد زمستانی آماده باش هستند

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت: ۸۴ پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در طرح امداد زمستانی آماده باش هستند.

به گزارش سرای نور؛ یحیی صالحی طبری با بیان اینکه طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مازندران با اعلام آماده باش به ۸۴ پایگاه شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی از امروز ۲۰ آذر ماه در مازندران آغاز شد افزود: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ استان مازندران همزمان با اورژانس کشور از امروز ۲۰ آذر ماه آغاز شد و در این طرح تمام پایگاههای شهری و جاده ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافرین عزیز خواهند بود.

صالح طبری اظهار کرد: تعداد ۴۰۰ نفراز پرسنل فوریتهای پزشکی با ۱۳۰ دستگاه آمبولانس،دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد،آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.

وی افزود: همچنین آمبولانس های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل: زنجیر چرخ ،ضدیخ ،وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاههای کوهستانی هستند.

طرح امداد زمستانی اورژانس مازندران تا ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

منبع:مهر

زمان انتشار: ۲۱ آذر, ۱۳۹۶

  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو