زمان انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ -

تاج: وزارت ورزش نیمی از هزینه تیم ملی را می‌دهد

مهدی تاج با بیان این که به صعود تیم ملی از گروه خود در جام جهانی امیدوار است، گفت: از وزارت ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ دارم که نیمی از هزینه‌های تیم‌ ‌ملی فوتبال را تقبل خواهد کرد.

سرای نور؛و به نقل از ‌ایسنا، رییس فدراسیون فوتبال بیان‌ کرد: به دنبال ایجاد یک بانک اطلاعاتی بزرگ فوتبالی هستیم و حتی ITC بازیکنان نیز به صورت مکانیزه صادر می شود تا مشکلات قبلی، تکرار نشوند و خیلی خوشحالم که وضع فوتبال کشورمان بسیار خوب است.

وی درخصوص قرعه تیم‌ ‌ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، خاطر نشان کرد: این قرعه زندگی است، نه مرگ. به تیم‌ ‌ملی  ایران خیلی امیدوارم و آرزو بر جوانان عیب نیست چرا که با تیم‌های قدرتمندی هم‌گروه شده‌ایم و گروه ما، باید گروه قهرمانان لقب می‌گرفت و فقط برزیل را در این گروه کم داشتیم.

وی افزود: هفت بازی تدارکاتی خوب برای تیم‌ ‌ملی پیش‌بینی کرده‌ایم و در جام جهانی نیز، کمپ لوکوموتیو روسیه را در نظر گرفته‌ایم که یکی از بهترین کمپ‌های جام جهانی است. از کارلوس کی‌روش باید تمام قد حمایت کنیم و ارزیابی خود من از عملکرد این مربی، مثبت است و امیدوارم همه مثل من فکر کنند تا تیم ملی را در بهترین شرایط راهی جام جهانی کنیم. از وزارت ورزش و جوانان نیز تشکر ویژه‌ دارم که نیمی از هزینه‌های تیم‌ ‌ملی فوتبال را تقبل خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده است. پس از برگزاری انتخابات، جواد ششگلانی، رییس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی پس از کسب اکثریت آرا دوباره ریاست این هیات فوتبال را بر عهده گرفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو