زمان انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ -

اخبار و حاشیه‌های جدید در سپیدرود

آیا سازمان میراث فرهنگی قصد سرمایه گذاری در باشگاه سپیدرود رشت را دارد؟

سرای نور؛با اینکه تا امروز هنوز مالکیت سپیدرود به کیومرث بیات منتقل نشده و از وی تنها با نام متقاضی خرید اسم برده می شود اما او یک شبه در صدر اخبار و حواشی سپیدرود جای گرفته است.

طی دو هفته ای که نام بیات به عنوان خریدار باشگاه سپیدرود مطرح شده است حواشی این تیم نیز افزایش یافته است. بیات که با تصمیمات فوری و مصاحبه های مسلسل وار و زنجیره ای و مواضع متفاوت مورد توجه رسانه های ورزشی قرار گرفته، معمولا از  دکتر مونسان معاون رییس جمهور و  رییس سازمان گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور به عنوان دوست و حامی خود نام می برد.

روز دوشنبه همراهان بیات خبری با این مضمون را در تلگرام منتشر کردند:” حضور  مالک سپیدرود در جلسه دکتر مونسان معاون رییس جمهور و رییس سازمان صنایع دستی و گردشگری و فراکسیون گردشگری مجلس؛ هم اکنون!”

مانور بیش از حد و افراطی بیات و همراه رسانه ای اش این تلقی را در جامعه ورزشی و اجتماعی گیلان  ایجاد کرده که یا مونسان شریک بیات در خرید سپیدرود است یا این که سازمان میراث فرهنگی می خواهد به عنوان اسپانسر از سپیدرود حمایت کند.

اگر چنین اتفاقی برای سپیدرود بیفتد، شاید هم فوتبال گیلان و هم سپیدرود منتفع خواهند شد اما چون بیات تاکنون در این باره توضیح شفافی نداده، این انتظار وجود دارد که وی یا  سازمان میراث فرهنگی در این خصوص به افکار عمومی توضیحاتی ارایه دهند.

از سوی دیگر بیات با تعویض های پی در پی و مطرح کردن نام های بی شمار به عنوان سرمربی سپیدرود با سرعت این تیم را به سوی بی اعتبار شدن هل می دهد و در ۲۴ ساعت گذشته نظرمحمدی، سیمائوی برزیلی، امید روانخواه، سهیل حق شناس، فرهاد کاظمی و… بارها با عنوان های سرمربی و مدیرفنی و مربی از سوی وی مورد خطاب قرار گرفتند و بعد از ساعات و یا حتی دقایقی عنوانشان یا تغییر کرد یا پس گرفته شد!

آخرین و جدی ترین خبر ، تدبیر مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان است که به بیات اعلام نمود تا روز پنجشنبه حق هیچ گونه عزل و نصبی را ندارد تا در جلسه ای در استانداری نسبت به تایید یا عدم صلاحیت بیات و واگذاری یا عدم واگذاری قطعی باشگاه سپیدرود تصمیم گیری شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو