زمان انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ -

رضایی و گورخرها در انتظار پایان خوش

امشب رقابت های حذفی بلژیک در حالی مرحله یک چهارم نهایی خود را پشت سر می گذارد که در یکی از مهمترین بازی ها تیم های اول و دوم ژوپیرلیگ مقابل هم قرار می گیرند.

سرای نور؛سه روز بعد از برد شیرین ۳-۱ برابر اندرلخت و تثبیت جایگاه دومی ژوپیرلیگ به عنوان نزدیک ترین تعقیب کننده اف سی بروژ صدرنشین حالا شارلروا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در آخرین بازی رسمی سال ۲۰۱۷ باید به مصاف رقیب جدی خود در کورس قهرمانی بلژیک برود بلکه با رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی، پایانی رویایی در روزهای انتهایی سال برای طرفدارانش رقم بزند.

طبق قرعه امشب از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه Jan Breydel شهر بروژ فلیس ماتزو و شاگردانش باید مقابل صدرنشین ژوپیرلیگ یکی از چالش های دشوار و هیجان انگیز خود در جام حذفی را پشت سر بگذارند و در این بین امید اول آنها به گلزنی ستاره ایرانی دوخته شده است. ستاره ای که با به ثمررساندن ۸ گل در ژوپیرلیگ و یک گل در جام حذفی و رسیدن به آمار ۹ گل زده در نیم فصل توانست رکورد جدیدی از خود در تاریخ گورخرها(لقب شارلروا) به ثبت برساند.

 

به نوشته سایت DH.be مهاجم ایرانی با آماری که در نیم فصل نخست ژوپیرلیگ به ثبت رساند توانست رکوردی که از سال ۲۰۰۱-۲۰۰۰ در اختیار دانته بروگنو چهره افسانه ای باشگاه شارلروا قرار داشت را جابه جا کند.

این سایت نوشت:« آخرین بار دانته بروگنو موفق شده بود در یک نیم فصل تعداد گل های خود را به عدد ۹ برساند آن هم در سال های پایانی فوتبالش اما با گذشت نزدیک به ۱۶ سال این بار کاوه رضایی مهاجم جوان ایرانی این رکورد را تکرار کرد تا نامش را به ثبت برساند».

ماتزو سرمربی موفق این روزهای فوتبال بلژیک در آستانه بازی حساس امشب با بروژ به سایت plus.lesoir گفت:« تقابل با اف سی بروژ به عنوان آخرین بازی رسمی ما در سال ۲۰۱۷ می تواند یکی از بهترین اتفاقات ممکن باشد گرچه باید اذعان کنم رویارویی با قوی ترین تیم حال حاضر بلژیک اصلا آسان نخواهد بود اما تیم من جاه طلبی های بسیار زیادی دارد و امشب این فرصت نصیبش شده تا به راهی که از مدت ها قبل آغاز کرده ادامه بدهد. انتظارم دیدن یکی از بهترین نمایش های شارلروا مقابل بروژ است تا رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی را جشن بگیریم».

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو