زمان انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ -

چرا نایب رئیس موناکو روی نیمکت نشست؟

لئوناردو ژاردیم، سرمربی موناکو، تایید کرد که حضور وادیم واسیلیف، نایب رئیس این باشگاه، روی نیمکت این تیم در دیدار مقابل کان، به دعوت او بوده است.

سرای نور؛موناکو شب گذشته موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فرانسه با نتیجه ۲-۰ کان را شکست بدهد. در این دیدار واسیلیف برای اولین بار از روی نیمکت بازی تیمش را تماشا کرد.

ژاردیم در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:” همه چیز خوب است. ما به هدفمان که پیروزی در این دیدار بود، دست پیدا کردیم. این پیروزی مهمی بود زیرا توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم؛ ضمن اینکه برای اعتماد به نفس بازیکنان هم خوب بود.

حضور وادیم واسیلیف روی نیمکت؟ یک ماه قبل من پیشنهاد کردم که او بازی ها را از روی نیمکت تماشا کند. تماشای بازی از روی نیمکت با تماشا از روی سکو متفاوت است. این دیدار زمان مناسبی بود تا او این مسئله را درک کند. حتی اگر او با ۱۰ مربی بعدی موناکو هم روی نیمکت بنشیند، من اولین نفری خواهم بود که او را دعوت می کنم. این از نظر تاریخی مهم است.”

در این دیدار رادامل فالکائو گل دوم موناکو را به ثمر رساند. ژاردیم در این مورد هم گفت:” گل او زیبا و تکنیکی بود. او وقتی متوجه شد که دروازه بان در موقعیت مناسب نیست، ضربه اش را زد و همه چیز خوب پیش رفت.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو