زمان انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ -

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور:

استراتژی دشمن بسیار فراگیرتر و در عمق جهان اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: استراتژی دشمن بسیار فراگیرتر و در عمق جهان اسلام است و همه باید به دقت نظر به نقطه نابودی رژیم صهیونیستی فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جشنواره تجلیل از برترین‌های صالحین ومنتخبین مسابقات قرآنی بسیج شهرستان نور در مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد.

 

سید نعمت اسدی در این مراسم اظهارکرد: این مراسم، تجلیل از بسیجیان در عرصه شجره طیبه صالحین است که به عنوان برترین‌ها در شهرستان کارهای شایسته‌ای را انجام دادند و موفقیت‌های خوبی را به دست آوردند که تعدادی از این بسیجیان به مشهد مقدس اعزام شدند و تعدادی در مرکز استان و از تعدادی بسیاری در این مراسم تجلیل شد.

 

 

وی با اشاره به بصیرت‌افزایی، افزود: باید برای بصیرت افزایی به مبدأ تاریخ دقت نظر داشته باشیم و دشمن را از مبدأ، حال و آینده شناسایی کنیم.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور، با بیان عملکرد رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: هدف از حرکت و خیزش دشمن فقط این نیست که بیت المقدس را پایتخت رژیم اشغالی قرار دهد بلکه استراتژی دشمن بسیار فراتر از این مسئله است که با نگاهی به تاریخ می‌توان بهتر به این مسئله پی برد.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: استراتژی دشمن بسیار فراگیرتر و در عمق جهان اسلام است و همه باید به دقت نظر به نقطه نابودی رژیم صهیونیستی فکر کنیم.

 

اسدی گفت: یقیناً ثمره شجره طیبه صالحین که چند سالی به اجرا در می‌آید در بصیرت افزایی جامعه بسیار تأثیرگذار بوده است که این بصیرت افزایی سبب شد تا امروز عرصه نفوذ ما در سرزمین دشمن باشد نه اینکه داخل کشور، عرصه مبارزه شود.

وی اظهارکرد: به برکت همین بصیرت افزایی توانستیم در عمق استراتژیک دشمن تلاش و عرصه موفقیت را پس از ۶ سال در سرزمین سوریه مشاهده کنیم.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور گفت: تجربه ثابت کرده است جوانان و نوجوانان و آحاد مردم با بصیرت هستند و ما مسئولان باید تلاش کنیم تا به عرصه بصیرت افزایی برسیم.

 

 

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه در هفته اول زلزله کرمانشاه در شهرستان نور حدود ۳۰۲ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی از آحاد مردم و بسیجیان تقدیم زلزله زدگان کرمانشاه شد، اما امروز در مراسم تجلیل نیز شاهد بودیم برخی از بسیجیان هدایای خود را تقدیم هموطنان زلزله زده در کرمانشاه کردند و این یک نوع بصیرت کامل است که آحاد مردم و بسیجیان به بصیرت رسیدند و ما مسئولان باید به بصیرت افزایی خود بیاندیشیم.

زمان انتشار: ۲۲ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو