زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ -

وستهام ۰-۰ آرسنال: توپچی ها روی دور نبردن

آرسنال در دیداری خارج از خانه مقابل وستهام، به تساوی 0-0 رضایت داد تا برای سومین دیدار پیاپی از رسیدن به پیروزی بازبماند.

سرای نور؛شاگردان آرسن ونگر که در دو دیدار قبلی مقابل منچستریونایتد و ساوتهمپتون، یک شکست و یک تساوی داشتند، در دیدار امشب برابر وستهام هم تنها به یک امتیاز رضایت دادند.

 

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود. در دقیقه ۹، الکسیس سانچس با یک شوت دیدنی، اولین خطر را روی دروازه حریف ایجاد کرد؛ اما آدریان، دروازه بان وستهام، اجازه گلزنی به او را نداد.

چند دقیقه بعد نوبت آرناتوویچ بود که اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه آرسنال ایجاد کند؛ اما داور گل او که با ضربه سر زده شد را آفساید اعلام کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم داشتند تا اینکه در دقیقه ۲۹، ایووبی می توانست آرسنال را پیش بیندازد؛ اما ضربه او به تیر دروازه وستهام برخورد کرد.

برتری آرسنالی ها در دقایق پایانی نیمه اول بیشتر شد و این تیم چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد؛ اما هیچ یک از آنها نتوانست قفل دروازه آدریان را باز کند و نیمه اول با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

 

 

 

نیمه دوم را وستهام بهتر آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل برسد اما ضربه آرناتوویچ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما آرسنالی ها خیلی سریع توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در فاصله ۵ دقیقه، سه موقعیت خطرناک روی دروازه وستهام داشتند که هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. در دقیقه ۵۶ نوبت مسوت اوزیل بود که شانس خود را با یک شوت امتحان کند؛ اما ضربه او که از زاویه ای نه چندان مناسب زده شد، از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازیکنان وستهام پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که به گل برسند؛ اما واکنش خوب پتر چک، مانع از گلزنی آنها شد.

در دقایق پایانی هم هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند؛ اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو