زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ -

بایرن ۱ – ۰ کلن؛ بردن عادت همیشگی تیم هاینکس

بایرن موفق شد با تک گل لواندوفسکی در نیمه دوم کلن را در مونیخ مغلوب کند.

سرای نور؛بایرن موفق شد در دیداری که چندان مهیج نبود و موقعیت مهمی روی دروازه ها خلق نشد با تک گل لواندوفسکی کلن را مغلوب کرده و اختلاف خود با تیم دوم را به ۱۰ امتیاز برساند.

بازی با برتری بایرن آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدیی توسط مولر صاحب فرصت شد؛ اما ضربه زمینی این بازیکن توسط هورن مهار شد. در دقیقه ۱۵ سوله با پروازی بلند از روی یک ارسال کرنر بخت مناسبی به دست آورد؛ اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۳ و روی همکاری مولر و لواندوفسکی مهاجم لهستانی صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه آرام او در اختیار گلر کلن قرار گرفت. در دقیقه ۲۶ کلن اولین موقعیت خود را روی یک ضد حمله سریع ایجاد کرد؛ اما ضربه تماشایی جوچیچ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در ادامه باز هم بایرن جریان بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۳۸ یک بار دیگر ضربه مولر با کمترین اختلاف راهی بیرون شد تا نیمه اول علیرغم برتری بایرن با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم شدت حملات میزبان افزایش یافت و در دقیقه ۵۱ و روی پاس مولر، لواندوفسکی صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد؛ اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما بایرن در دقیقه ۶۰ بالاخره به گل رسید. پاس عمقی و دیدنی بواتنگ با ضربه سر مولر همراه بود تا لواندوفسکی مقابل دروازه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق قفل دروازه کلن را بگشاید.

در دقیقه ۶۶ بایرن بهترین بخت را برای زدن گل دوم داشت؛ اما ضربه سر آلابا به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند هم شوت والی لواندوفسکی راهی به دروازه کلن نیافت.

در دقیقه ۸۷ کلانتر می توانست در عین ناباوری دروازه بایرن را باز کند؛ اما ضربه او از گوشه محوطه با عکس العمل زیبای اشتارک همراه بود تا نهایتا بایرن با همان یک گل پیروز این دیدار شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو