زمان انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ -

ستاره خبرساز در تراکتورسازی ماندگار شد

بعد از نشست محمد ابراهیمی با مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی زمینه برای ادامه حضور این بازیکن در تیم تبریزی فراهم شد.

سرای نور؛محمد ابراهیمی که در روزهای گذشته بحث هایی پیرامون جدایی اش پیش آمده بود، عصر چهارشنبه با مدیرعامل باشگاه تبریزی جلسه ای را برگزار کرد.

در این جلسه ابراهیمی و آجورلو صحبت هایی را درباره مسائل روزهای گذشته انجام دادند و بر اساس اعلام مدیررسانه ای این باشگاه زمینه برای ادامه فعالیت این بازیکن باسابقه در تراکتورسازی فراهم شده است.
محمد جواد پاینده، مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی در این باره به “ورزش سه” گفت: نشست خیلی خوبی میان آقایان آجورلو و ابراهیمی برگزار شد. در این جلسه درباره حواشی و مسائل پیش آمده، صحبت های خوبی انجام شد و به این ختم شد که اعضای کادرفنی به خصوص سرمربی هیچ هدفی جز کمک کردن به باشگاه نداشتند و محمد ابراهیمی نیز آرزویی جز موفقیت تراکتورسازی ندارد. یحیى گل محمدى در ابتداى فصل هم به ابراهیمى اعتقاد داشته و حساب ویژه اى روى او باز کرده بود. بحث کنار گذاشتن ابراهیمى اصلا وجود نداشته و متاسفانه شیطنت هایى در خصوص این موضوع ایجاد شد که ذهنیت نادرستى براى ابراهیمى ایجاد کرد.
وی ادامه داد: موضوع اصلی این است که همه اتفاقات و جنجال های پیش آمده سوءتفاهمی بود که نباید رسانه ای می شد و بهتر بود این مسائل درون خانواده حل می شد. حرف های زیادی زده شد که نباید مسائل خانواده در صفحات مجازی و رسانه ها مطرح شود و ابراهیمی هم این موضوع را قبول داشت.
مدیررسانه ای تراکتورسازی همچنین گفت: در نهایت طی صحبت هایی که انجام شد، مشکل خاصی برای حضور ابراهیمی در تیم و تمرینات وجود ندارد. کادرفنی و به ویژه شخص گل محمدی نیز پیش از این اعلام کردند که نام محمد ابراهیمی در لیست مازاد قرار نداشته و قرار نبوده در تمرینات شرکت نکند. حتی غیبت ابراهیمی باعث تعجب گل محمدی و اعضای تیم شده بود و امشب تاکید شد که او به تمرینات برگردد.
پاینده در بخش دیگری از صحبت هایش بیان کرد: همه اتفاقاتی که رخ داده بود، یک ذهنیت نادرست و سوءتفاهم بود که در جلسه چهارشنبه شب حل شد. ابراهیمی عشق و علاقه زیادی به تراکتورسازی دارد و در جریان جلسه برای او همه چیز واضح و شفاف شد تا مشکلی ادامه حضورش در تمرینات وجود نداشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه چهارشنبه شب مدیرعامل باشگاه از ابراهیمی خواست که با تمرکز و آرامش به دور از جنجال و حاشیه کار خودش را دنبال کند. آجورلو تاکید کرد از این مهاجم به عنوان یک بازیکن باتجربه و بزرگتر در تراکتورسازی نقش خودش را به خوبی اجرا کند و با قدرت برای موفقیت تراکتورسازی تلاش کند.
پاینده در پایان افزود: همچنین محمد نورى و شهرام گودرزى با نظر سرمربى تیم از فردا در تمرینات حضور پیدا مى کنند و امیدواریم با حضور همه بازیکنان قدیمى و جدید، تیم قدرتمندى را براى حضور در ٣ جام داخلى و آسیایى آماده کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ آذر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو